Film Super Mario láme rekordy, na tržbách překonal miliardu dolarů
Animovaná legenda od Nintenda Super Mario Bros. ve filmu dominovala měsíci dubnu v kinech a na tržbách lámala rekordy. V neděli překonala prestižní milník miliardy dolarů, uvedla agentura Bloomberg. Super Mario je 10. animovaným filmem, který toho dosáhl, a prvním od roku 2019.
Počítačově animovaný snímek Super Mario Bros. ve filmu vedl prodej vstupenek v amerických a kanadských kinech čtvrtý víkend v řadě, podle odhadů studia Universal Pictures tržby 40 milionů dolarů stačily k tomu, aby celosvětově poskakující hrdina Super Mario přeskočil jednu miliardu dolarů (21,3 miliardy korun).
Americká mediální a filmová společnost Walt Disney zruší 7000 pracovních míst na celém světě ve snaze ušetřit 5,5 miliardy dolarů (122 miliard korun) a přivést k zisku svoji streamovací divizi. Ve středu o tom informoval šéf firmy Bob Iger.Konec legrace. Walt Disney zruší tisíce pracovních míst, firma chystá obří změny
Zprávy z firem
Agentura Bloomberg píše, že z něj dělá 10. animovaný film, kterému se něco takového povedlo, a první od roku 2019, protože pak kina zavřela covidová pandemie.
Nerozbalená videohra Super Mario 64 z roku 1996 trhla dražební rekord za jedinou videohru. V Dallasu se vydražila za 1,56 milionu dolarů.
Aukční rekord. Videohra Super Mario z roku 1996 se vydražila za desítky milionů
Enjoy
Navíc nic nenasvědčuje tomu, že by úspěch Super Maria měl nyní skončit.
Magazín newstream CLUB
Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.
Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba.
Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.
Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.