Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Výrobce hodinek Swatch je opět v zisku. Lidé po lockdownech dohánějí nákupy

Švýcarský výrobce hodinek značky Swatch se vrací k zisku
Piqsel
 ČTK

Švýcarský výrobce hodinek značky Swatch je opět v černých číslech. Po loňské ztrátě vyvolané koronavirovou pandemií v letošním prvním pololetí vydělal přes šest miliard korun.

Reklama

Švýcarská skupina Swatch se v prvních šesti měsících letošního roku vrátila k zisku, a to díky oživení poptávky, kterou loni zasáhla pandemie nemoci covid-19. Čistý zisk činil 270 milionů švýcarských franků (6,4 miliardy korun) ve srovnání se ztrátou 308 milionů franků ve stejném období loni. Tržby se pak zvýšily o více než polovinu na 3,39 miliardy franků.

Firma očekává další zlepšení tržeb ve druhé polovině roku díky zmírnění protiepidemických opatření, včetně omezení cestování. „Na základě výrazně zrychleného růstu tržeb ve druhém čtvrtletí, zvláště v měsíci červnu, očekává Swatch Group další silný růst v místních měnách ve druhé polovině roku a tržby nad úrovní roku 2019,” uvádí výrobce ve sdělení.

Americký miliardář a filantrop Warren Buffett odchází z rady Nadace Gatesových.

Firmu vám zabijí tři věci, říká Warren Buffett

Jsou tři věci škodlivé pro firmu jako rakovina, radí investorská legenda.

Přečíst článek

Prodej švýcarských hodinek se zvýšil díky solidní poptávce v pevninské Číně a ve Spojených státech, a také díky opětovnému otevření prodejen v Evropě. Hodnota vývozu švýcarských hodinek ale byla v prvních pěti měsících letošního roku stále o tři procenta nižší než v roce 2019, upozornila agentura Reuters.

Firma Swatch Group v současné podobě vznikla v roce 1983, kdy také začala prodávat stejnojmenné plastové hodinky. Patří jí ale také luxusní značky Longines, Tissot, Omega či Breguet.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Švýcaři hrozí Česku miliardovou arbitráží

Švýcaři hrozí Česku miliardovou arbitráží. V kauze figuruje i obviněný podnikatel Světlík

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme