Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

První Primark v Česku otevře na Václaváku v polovině června

Primark
Xmate09 / Wikimedia Commons / CC BY-SA 3.0
 ČTK

První obchod irské značky Primark v Česku otevře 17. června. Nová pobočka se bude rozkládat ve třech podlažích nově postaveného polyfunkčního domu, tzv. The Flow Building, situovaného na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice. Řetězec zde zaměstná na 300 lidí.

Reklama

Prodejna s plochou 4600 metrů čtverečních se měla zákazníkům otevřít již loni v květnu. Zahájení provozu ale bylo odloženo kvůlii přetrvávající koronavirové pandemii. Česká pobočka je v pořadí 396 prodejnou tohoto irského oděvního řetězce. 

„Pro společnost se jedná o důležitý nový trh, jelikož pokračujeme v expanzi po střední a východní Evropě,” uvedl oblastní manažer pro Polsko, Slovinsko a Českou republiku Maciej Podwojski. Primark už loni oznámil, že svou druhou prodejnu v ČR otevře v Brně. Podepsal nájemní smlouvu v obchodním centru Olympia. Pobočka by měla zahájit provoz příští rok. Firma se chystá expandovat také na Slovensko, kde uzavřela nájemní smlouvu na otevření první tamní prodejny.

Primark je u českých spotřebitelů velmi oblíbený. Za nákupy do nejbližších zahraničních prodejen se před pandemií vypravovaly autobusy z několika měst, například z Brna nebo Hradce Králové. Lidé oceňují především příznivé ceny zboží. Firma uvádí, že jich dosahuje pomocí odlišné strategie, než kterou volí jiné oděvní řetězce. „Nemáme skoro žádnou reklamu, v televizi nás neuvidíte. Produkty prodáváme pouze v kamenných prodejnách – nemáme e-shop ani doručovací síť. Náklady snižujeme tak, že šetříme na maličkostech, například ramínkách nebo cenovkách,” uvedla.

Prodejny Primark podle informací serveru BBC z poloviny dubna zaznamenaly v Anglii a Walesu v prvním týdnu po znovuotevření nejvyšší tržby za více než tři měsíce. Ztráty řetězce za dobu nuceného uzavření dosáhly asi 1,1 miliardy liber (33 miliard korun). Od otevření ale více než polovina prodejen překonala vlastní rekordy v tržbách.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme