Penny je nově generálním partnerem českého fotbalu
 
                            Řetězec PENNY se stal generálním partnerem české fotbalové reprezentace. Navazuje tak na svou dosavadní spolupráci s Fotbalovou asociací ČR (FAČR), která je založena zejména na podpoře mládežnického, regionálního i seniorského fotbalu nebo oblasti e-gamingu. Reprezentace má díky Penny generálního partnera po čtyřleté odmlce. Partnerská smlouva se týká mužské i ženské fotbalové reprezentace.
Penny bude v roli generálního partnera provázet národní tým již na nadcházejícím šampionátu EURO 2024, které se koná od poloviny června do poloviny července v Německu.
„Národní tým nechyběl ani na jednom z evropských šampionátů a postupem na ten letošní opět dokázal, že si český fotbal drží svou vysokou kvalitu. Češi dali fotbalovému světu známou českou uličku, všude znají proslulý dloubáček Antonína Panenky nebo lob Karla Poborského. Věřím, že i letos budou fotbalisté bavit všechny Čechy u televizí, rozhlasových přijímačů, ve fanzónách nebo přímo na stadionech v Německu. My se všemi kolegy v Penny jim budeme společně držet palce,“ říká generální ředitel PENNY Florian Naegele.
Partnerstvím s fotbalovou reprezentací navazuje Penny na dosavadní spolupráci s fotbalovou asociací. Retězec podporuje mládežnický fotbal, zejména v rámci projektu Můj první gól, podílí se i na rozvoji regionálních fotbalových akademií. S fotbalovou asociací spolupracuje i v oblasti e-sportu, který podpořila na nedávném mistrovství ČR a je také partnerem české fotbalové eRepre. Spolupráce se zaměřila i na podporu fotbalu seniorů.
„Posunutí na úroveň generálního partnera reprezentace je logickým pokračováním dosavadní velmi široké a úspěšné spolupráce. Jsme rádi, že nám Penny s podporou fotbalu pomáhá v mnoha oblastech a systematicky tak pomáhá v jeho rozvoji,“ uvádí šéf FAČR Petr Fousek.
Penny si od spojení s fotbalovou reprezentací slibuje posílení pozitivního vnímání značky. „Podporujeme nejen mužskou, ale stejně tak i ženskou fotbalovou reprezentaci. Máme velkou radost, že zájem o ženský fotbal v Česku poslední dobou roste a chceme napomoci tento trend ještě prohloubit. Stali jsme se rovněž partnerem fotbalového MOL Cupu, který propojuje fotbal od regionů až po celostátní úroveň, “ říká šéf strategického marketingu Penny Vít Vojtěch.
Rozvoj sportování a podpora pohybu je pro Penny jednou ze strategických priorit. Od roku 2021 rozvíjí řetězec aktivity v rámci projektu Hýbeme se hezky česky a od té doby se mu podařilo nejen po finanční, ale i materiální stránce podpořit několik stovek sportovních klubů a týmů po celé zemi. Celkem jim Penny rozdělil finance a poukázky na potraviny v hodnotě více než 13 milionů korun.
Obchodní řetězec Penny výjimečně uzavře zítra své prodejny již v 19 hodin. Uvedl, že chce umožnit svým zaměstnancům, aby spolu s miliony dalších českých fanoušků mohli sledovat finále hokejového mistrovství světa, do kterého se proti Švédsku probojovali čeští hokejisté.
	
Penny pošle pokladní dívat se domů na hokej
		Zprávy z firem
		
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.
 
				 
                             
		 
		 
		 
 
 
 
 
 
 
