Na českém trhu je nová internetová televize, nabídne až 148 programů
 
                            Na českém trhu začala působit nová internetová televize pod názvem Pecka.TV. Nabídne tři balíčky, z nichž každý obsahuje více než 100 televizních kanálů. Základní balíček obsahuje 104 programů za 119 korun měsíčně.
Konkurenční Lepší.TV začíná na 139 korun měsíčně, Sledování.TV na 229 korun a Telly na 250 korun. O2 TV vyjde na 399 korun a Vodafone TV na 390 korun.
Vedle základního balíčku nabídne Pecka balík Velká Pecka se 148 kanály za 229 korun měsíčně a Mega Pecka se 162 kanály za 279 korun měsíčně. Oba balíčky obsahují prémiové filmové kanály nebo sportovní programy. Vedle toho bude k dispozici videotéka s 5000 filmy a seriály nebo sedmidenní archiv.
Sledování bude možné až na dvou zařízeních současně bez příplatku, a to v celé EU. K využití služby stačí Wi-Fi, pevný internet nebo mobilní data a připojená chytrá televize, počítač, tablet nebo mobil. Díky adaptivnímu streamingu se kvalita přizpůsobí aktuální rychlosti internetu.
Sociální síť TikTok, jejímž vlastníkem je čínská společnost ByteDance, zrušila účty ruských státních médií. Důvodem je obava z možného šíření dezinformací před listopadovými prezidentskými volbami ve Spojených státech, uvedl server Sky News. 
	TikTok zakázal v USA účty ruských státních médií
		Zprávy z firem
		
Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub, organizátor ocenění, u příležitosti vyhlášení vítězů oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností. 
	Hlavní ceny za marketing a PR Zlatý středník vyhráli Vítek, agentura Svengali Marka Pražáka a Česká televize
		Zprávy z firem
		
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.
 
				 
                             
 
 
 
 
 
 
