Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Investiční společnost DT-holding bude nově řídit Jiří Puršl

Jiří Puršl, CEO DT-holding
Poskytnuto DT-holding
 nst
nst

Investiční společnost DT-holding má nového ředitele, stal se jím Jiří Puršl. Skupina je zaměřena na několik různých oborů podnikání, od projektů stavební výstavby až po realitní a investiční služby.

Reklama

V portfoliu společnosti jsou firmy realizující stavební a výrobní projekty (skupina H&Q), společnosti poskytující investiční a realitní služby (skupina E&Q), i vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro obchod (NG retail) či celorepublikový maloobchodní řetězec prodejen s tabákovými výrobky a tiskem (Traficon). 

„Uplynulých 25 let jsem se naplno věnoval budování a každodennímu řízení firmy. Nyní je čas předat výkonné řízení společnosti Jiřímu Puršlovi, který má s řízením firem i holdingů a vedením týmů bohaté zkušenosti. Společně tímto krokem posuneme naši společnost na další úroveň,“ říká zakladatel a majitel společnosti DT-holding Daniel Tomeš, který se nyní bude moci soustředit na nové akvizice a na strategické rozhodování v rámci holdingu.

Puršl v byznysu působí již 30 let na různých manažerských postech a v samostatném podnikání. Zabývá se především restrukturalizací a řízením firem, tvorbou firemních strategií, zvyšováním výkonnosti a rozvojem lidí. Před svým nástupem do společnosti DT-holding podnikal v oblastech služeb a působil jako projektový partner v poradenské společnosti M.C. Triton. 

„Činnosti DT-holdingu se vzájemně doplňují, a některé se ukázaly být velmi odolné i během pandemie. Naším cílem je na těchto základech dále stavět i s využitím potenciálu schopných kolegů a zvýšit konkurenceschopnost firem v rámci DT-holdingu,“ uvedl Puršl.

>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme