Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

E-Mart koupí většinu v jihokorejských aktivitách eBay

Jihokorejská síť supermatketů E-Mart koupí většinu v jihokorejských aktivitách aukční síně eBay.
ČTK
 ČTK

Jihokorejská společnost E-Mart se chystá za 3,4 bilionu wonů (63,8 miliardy korun) koupit 80procentní podíl v jihokorejské součásti internetové aukční sítě eBay. Ta si ponechá v podniku zbylých 20 procent.

Reklama

E-Mart patří maloobchodní společnosti Shinsegae Group. Podle analytiků získá díky dohodě tradiční maloobchodní gigant Shinsegae v Koreji tolik potřebnou podporu v internetovém prodeji, tedy v oblasti, ve které zaostává za konkurenty, jako je například Coupang. Společnost eBay tak získá v Koreji po letech slabého výkonu silného podporovatele.

Transakce by měla být uzavřena do konce letošního roku nebo začátkem roku příštího. Schválit ji musí regulační orgány.

Společnost eBay Korea byla do roku 2015 jedničkou na jihokorejském trhu elektronického obchodování. Od počátku roku 2016 však zaznamenává zpomalení růstu transakcí kvůli silnější konkurenci od firem, jako je právě Coupang, upozorňují analytici. I když tempo růstu prodeje přes internet v letech 2018 až 2020 dosáhlo 41 procent, růst transakcí na eBay Korea činil jen čtyři procenta. Toto podnikání je však stále atraktivní pro tradiční maloobchodní giganty, včetně firmy E-Mart, která je největším řetězcem hypermarketů v Jižní Koreji. Nedaří se jí ale vybudovat si přední postavení na trhu internetového prodeje, poznamenala agentura Reuters.

Společnost eBay Korea provozuje platformy elektronického obchodování Gmarket, Auction a G9. V elektronickém obchodování je třetí největší firmou v zemi, loni její podíl na trhu činil 12,8 procenta, vyplývá z údajů výzkumné společnosti Euromonitor.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Gucci

Bohatství z TikToku. Papírové tašky s logem drahých značek se proměnily v trofeje za tisíce

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme