Celodřevěná prodejna Penny zabojuje o titul absolutního vítěze v soutěži Visa Czech Top Shop 2024

Celodřevěná prodejna Penny ve Ždírci nad Doubravou, která bodovala v červnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop, už má svou vítěznou plaketu. Zástupci Penny si ji převzali z rukou organizátorů i partnerů soutěže.
Prodejna Penny Market ve Ždírci nad Doubravou se stala vítězem červnového kola prestižní soutěže Visa Czech Top Shop, která hodnotí nejlepší prodejny z hlediska inovací, zákaznického servisu a udržitelnosti. Slavnostního předání ocenění se zúčastnili Jiří Beran, generální manažer soutěže Visa Czech Top Shop, Andrea Šilhánová ze společnosti Global Payments, Marian Olajec, vedoucí oddělení prodeje Penny Market, Václav Šíma, vedoucí stavebního oddělení Penny Market a Tomáš Kubík, vedoucí komunikace Penny Market.
Visa Czech Top Shop oceňuje prodejny, které nejen že splňují vysoké standardy maloobchodu, ale také aktivně rozvíjejí technologie a inovace, jež odpovídají moderním požadavkům udržitelnosti.
Uhlíkově neutrální prodejna
Prodejna Penny Market ve Ždírci nad Doubravou je jedním z příkladů ekologicky šetrného retailového konceptu. Václav Šíma k tomu uvedl: „Jedná se o naší další celodřevěnou prodejnu, která je vyrobená ze speciálních CLT panelů. Je zde využitá technologie na chlazení a topení, která využívá rekuperaci tepla a chladu. Instalujeme i fotovoltaické panely, které dále sníží spotřebu elektrické energie prodejny. Celá prodejna je velmi šetrná a CO2 neutrální.“
Prodejna vyniká nejen ekologickými technologiemi, ale také svým designem a zákaznickým komfortem. Podle Mariana Olajece nabízí nová prodejna moderní prostory s širokými uličkami, elektronickými cenovkami a propracovaným značením, což zajišťuje zákazníkům lepší orientaci a příjemnější nákupní zážitek. „Prodejna je vybavena prostornějšími uličkami, jedná se o moderní a komfortní prodejnu s propracovaným značením a elektronickými cenovkami,“ uvedl Malý.
Prodejna postupuje do finále soutěže, kde se utká o titul absolutního vítěze s dalšími jedenácti vitězi jednotlivých měsíců.
I prodejce čerpací techniky může ohromit prezentací zboží a zákaznickým servisem. Brněnská prodejna společnosti Pumpa nadchla inspektory soutěže Visa Czech Top Shop natolik, že jí udělili první místo v říjnovém kole klání nejlepších maloobchodních prodejen. Druhé i třetí místo patří pražským prodejnám, konkrétně jde o Globus Fresh a Intersport.
Říjnovými vítězi soutěže Visa Czech Top Shop jsou Pumpa, Globus Fresh a Intersport
Zprávy z firem
V kosmetickém průmyslu je obrovská konkurence. Dlouhodobě mohou uspět jen ti, jejichž produkty skutečně fungují. To je i případ české společnosti Nobilis Tilia, která už třicet let vyrábí přírodní kosmetiku a aromaterapeutické oleje v srdci Českosaského Švýcarska. Vsadila na kvalitu. Vše, od suroviny přes technologie výroby až po výsledné produkty, má přísné certifikace. Věděli jste, že na jeden litr růžového oleje je potřeba pět tun okvětních lístků růže? Kde takový olej nakupují, prozrazuje šéf společnosti Nobilis Tilia Martin Růžička v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.
Martin Růžička z Nobilis Tilia: Co vyrobíme, je do měsíce u zákazníka
Zprávy z firem
Vítězem červnového kola soutěže Visa Czech Top Shop se stala nová prodejna Penny Market ve Ždírci nad Doubravou. Otevřena byla letos v únoru a je druhou celodřevěnou stavbou společnosti Penny. Využívá moderní technologie pro maximální energetickou soběstačnost a ekologickou šetrnost.
Červnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop vyhrála unikátní ekologická stavba prodejny Penny Market
Reality
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.