Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Apple jde naproti pravidlům EU. Uživatelům usnadní přechod z iPhonu na Android

Nový iPhone 15
ČTK
 ČTK

Americká společnost Apple uživatelům od příštího roku usnadní přechod ze svých přístrojů iPhone na chytrý telefon s konkurenčním operačním systémem Android. Firma uvedla, že je to součást její snahy přizpůsobit se novým pravidlům EU známým jako Nařízení o digitálních trzích (DMA).

Reklama

Řešení by mělo být k dispozici od podzimu 2025. Aplikace od společnosti Google pro přechod z iPhonu na Android sice existuje už dnes, ale některé typy dat nepřenáší.

Apple chce koncem letošního nebo začátkem příštího roku umožnit přenos příslušných dat z jednoho webového prohlížeče do druhého na stejném zařízení. DMA také počítá s větší konkurencí u webových prohlížečů.

Prodej chytrých telefonů od Applu v Číně na začátku roku klesl o 24 procent

Apple se v Číně propadá stále níž. Tamní zákazníci jej nekupují i z „vlasteneckých důvodů“

Prodej smartphonů od společnosti Apple se v Číně v prvních šesti týdnech letošního roku snížil o 24 procent. Americká firma se tak mezi prodejci chytrých telefonů propadla na čtvrté místo. Apple čelí zvýšené konkurenci místních výrobců, jako je Huawei. Čínskému trhu s chytrými telefony jako celku se nedaří, napsala s odkazem na data analytické společnosti Counterpoint Research agentura Bloomberg.

Přečíst článek

Přísnější pravidla pro velké on-line platformy platí v Evropské unii od čtvrtka tohoto týdne. Evropská komise (EK) zatím určila 22 služeb šesti společností jako takzvané „gatekeepery“, na které se nová nařízení vztahují.

Podle agentury DPA nepřekvapí, že se to týká amerických technologických gigantů Apple, Amazon, Meta Platforms, Microsoft a také Alphabet, což je mateřská společnost Googlu. Na seznamu je také síť pro sdílení videí TikTok od společnosti ByteDance, která pochází z Číny. Jedním z požadavků je, že tyto firmy nesmějí upřednostňovat vlastní služby před službami konkurence.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme