Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Křetínský prodal dva francouzské bulvární týdeníky

Daniel Křetínský
ČTK
 ČTK

Vydavatelství CMI France českého miliardáře Daniela Křetínského prodává bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche společnosti Prisma Media. Ta patří skupině Louis Hachette Group, kterou vlastní francouzský miliardář Vincent Bolloré. Cenu transakce ani jedna strana nezveřejnila. Informuje o tom server E15.

Obchod by měl být dokončen ve druhé polovině letošního roku. „Pro CMI France by tato transakce znamenala možnost soustředit se na koherentnější portfolio značek, urychlit jejich redakční a digitální rozvoj a zároveň podpořit vznik nových titulů a projektů,“ sdělil serveru mluvčí CMI France Stéphane Berthelot.

Česká mediální skupina v minulosti prodala časopis Public, založila naopak tituly Franc tireur a Vieux. Nedávno rovněž spustila magazín T18. Vydává také známé tituly Elle či Marianne.

Ici Paris vychází od roku 1945. Je zaměřený na francouzské a světové celebrity. France Dimanche začal vycházet o rok později a věnuje se zprávám o francouzských osobnostech. „Pro Prisma Media by akvizice France Dimanche a Ici Paris umožnila vytvořit silný 'people' segment spolu s časopisem Voici a posílit pozici skupiny v oblasti zábavního tisku,“ sdělil E15 šéf komunikace Prisma Media Frédéric Vallois.

Server upozornil, že Bolloré je jedním z nejbohatších Francouzů, jeho majetek v přepočtu přesahuje 300 miliard korun. Vedle médií podniká i v energetice a vyrábí také elektroauta Bolloré Bluecar.

Melania Trumpová

Republikáni chtějí, aby se opera ve Washingtonu jmenovala po Melanii Trumpové

Republikáni v americké Sněmovně reprezentantů usilují o přejmenování Opery Kennedyho centra ve Washingtonu na Operu první dámy Melanie Trumpové. Pasáž o přejmenování opery v kulturní instituci zahrnuli do pozměňovacího návrhu zákona o rozpočtu ministerstva vnitra. Agentury pro ochranu životního prostředí (EPA) a dalších vládních agentur na příští rok. Pro zavedení opatření musí zákon schválit Sněmovna reprezentantů a Senát. Píší o tom americká média.

Přečíst článek

Letošní letní veletrh pánské módy Pitti uomo

OBRAZEM: Největší veletrh pánské módy Pitti Immagine Uomo ukázal trendy podzimu. A byli u toho i Češi

Slavné značky, nejluxusnější pánská móda, to je největší veletrh mužského oblečení světa Pitti Immagine Uomo. Ten se koná dvakrát ročně ve Florencii již od roku 1972 a účastní se jej zástupci módních domů, jako jsou Maison Margiela nebo Brunello Cucinelli. Postupně je doplňují také návrháři streetwearu nebo menší lokální značky třeba i s funkčním oblečením na sport. „Ne nadarmo měl letošní ročník jako jedno z hlavních témat cyklistiku,“ říká spoluzakladatel prestižního salonu The Owners Matěj Rázga, který se veletrhu zúčastnil.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme