Křetínský prodal dva francouzské bulvární týdeníky

Vydavatelství CMI France českého miliardáře Daniela Křetínského prodává bulvární týdeníky Ici Paris a France Dimanche společnosti Prisma Media. Ta patří skupině Louis Hachette Group, kterou vlastní francouzský miliardář Vincent Bolloré. Cenu transakce ani jedna strana nezveřejnila. Informuje o tom server E15.
Obchod by měl být dokončen ve druhé polovině letošního roku. „Pro CMI France by tato transakce znamenala možnost soustředit se na koherentnější portfolio značek, urychlit jejich redakční a digitální rozvoj a zároveň podpořit vznik nových titulů a projektů,“ sdělil serveru mluvčí CMI France Stéphane Berthelot.
Česká mediální skupina v minulosti prodala časopis Public, založila naopak tituly Franc tireur a Vieux. Nedávno rovněž spustila magazín T18. Vydává také známé tituly Elle či Marianne.
Ici Paris vychází od roku 1945. Je zaměřený na francouzské a světové celebrity. France Dimanche začal vycházet o rok později a věnuje se zprávám o francouzských osobnostech. „Pro Prisma Media by akvizice France Dimanche a Ici Paris umožnila vytvořit silný 'people' segment spolu s časopisem Voici a posílit pozici skupiny v oblasti zábavního tisku,“ sdělil E15 šéf komunikace Prisma Media Frédéric Vallois.
Server upozornil, že Bolloré je jedním z nejbohatších Francouzů, jeho majetek v přepočtu přesahuje 300 miliard korun. Vedle médií podniká i v energetice a vyrábí také elektroauta Bolloré Bluecar.
Republikáni v americké Sněmovně reprezentantů usilují o přejmenování Opery Kennedyho centra ve Washingtonu na Operu první dámy Melanie Trumpové. Pasáž o přejmenování opery v kulturní instituci zahrnuli do pozměňovacího návrhu zákona o rozpočtu ministerstva vnitra. Agentury pro ochranu životního prostředí (EPA) a dalších vládních agentur na příští rok. Pro zavedení opatření musí zákon schválit Sněmovna reprezentantů a Senát. Píší o tom americká média.
Republikáni chtějí, aby se opera ve Washingtonu jmenovala po Melanii Trumpové
Leaders
Slavné značky, nejluxusnější pánská móda, to je největší veletrh mužského oblečení světa Pitti Immagine Uomo. Ten se koná dvakrát ročně ve Florencii již od roku 1972 a účastní se jej zástupci módních domů, jako jsou Maison Margiela nebo Brunello Cucinelli. Postupně je doplňují také návrháři streetwearu nebo menší lokální značky třeba i s funkčním oblečením na sport. „Ne nadarmo měl letošní ročník jako jedno z hlavních témat cyklistiku,“ říká spoluzakladatel prestižního salonu The Owners Matěj Rázga, který se veletrhu zúčastnil.
OBRAZEM: Největší veletrh pánské módy Pitti Immagine Uomo ukázal trendy podzimu. A byli u toho i Češi
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.