Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zemřela Lady Dermacol. Olze Knoblochové bylo 90 let

Zemřela Olga Knoblochová, zakladatelka Dermacolu
Dermacol
 ČTK

Zemřela jedna ze zakladatelek značky Dermacol Olga Knoblochová. Bylo jí 90 let. ČTK o tom dnes informoval její vnuk Matyáš Hančl. Knoblochová byla považována za první českou vizážistku. Jak pečovat o pleť si od ní nechaly radit dělnice v továrnách i například manželka sovětského vůdce Leonida Brežněva.

„Zemřela ve věku 90 let v noci na Štědrý den ve svých jižních Čechách v Jindřichově Hradci v úzkém rodinném kruhu a fantastické péči místních lékařů,“ uvedl Hančl. V souladu s jejím přáním se nebude konat pohřební obřad, doplnil.

Knoblochová, přezdívaná Lady Dermacol, vedla Ústav lékařské kosmetiky a dvě desítky let byla prezidentkou Unie kosmetiček. Od roku 1990 byla v penzi, v kosmetickém studiu ale pracovala i poté a vedla rekvalifikační kurzy.

Rodačka z Prostějova a absolventka sociálně zdravotní školy stála v roce 1966 za zrodem značky Dermacol. Hitem se stal zejména krycí make-up, na jehož vývoji spolupracovalo Filmové studio Barrandov. Licenci na některé výrobky firmy posléze koupil i Hollywood. Knoblochová pracovala na vývoji produktů, organizovala předváděcí akce v zahraničí a pomohla prosadit značku na světové trhy. O kosmetice napsala také několik knih - Tajemství půvabu, Krása na dosah či Krása a čas.

Knoblochová se narodila 26. dubna 1933, byla dvakrát vdaná, měla tři děti a několik vnoučat. Deset let byl jejím partnerem známý cestovatel Jiří Hanzelka.

Komárová z Dermacolu: O investice se stará manžel

Jen pár dnů po operaci kolene už Věra Komárová prezentovala automatizovanou výrobní linku ve své brněnské továrně na výrobu kosmetických produktů. Neodradila jí ani skrývaná bolest ani náročný celodenní program. S neutuchající energií totiž řídí už dvacet let strategii kosmetické značky Dermacol, ve které se podílí na vývoji novinek i jejich obalů. Stala se dokonce i hlavní tváří současné reklamní kampaně značky. Plánuje také netradiční investice, které se už pár let týkají nejen firmy, ale především i vzdělávání, jak prozradila v exkluzivním rozhovoru pro newstream.cz.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Zemřel kardinál Dominik Duka

Zemřel Dominik Duka. Kněz, disident a kardinál, který vedl českou církev přes dvanáct let

Přečíst článek
Doporučujeme