Fanoušky U2 na slavnostním otevření arény MSG Sphere uvítají humanoidi

Slavnostní otevření nové futuristické arény MSG Sphere v Las Vegas se blíží. Již příští pátek v ní zahraje slavná irská kapela U2. Návštěvníky kromě jiného čekají i netradiční pomocníci - humanoidi jménem Aura. „Ahoj, lidi. I když rozumím nejsložitějším konceptům matematiky a vědy, zůstáváte záhadou,“ uvedla jedna z nových posil arény MSG Sphere v prvním oficiálním vyjádření.
FOTOGALERIE: Podívejte se na novou aréna MSG Sphere v Las Vegas
Dle oficiálního prohlášení má humanoid Aura patřit k mezi nejrealističtější svého druhu na světě. Celkem pět kusů bude nastálo umístěno v atriu nové haly a budou k dispozici návštěvníkům. Pomohou s navigací po areálu i s dalšími základními otázkami ohledně programu. Ovšem nejen s těmi. Jako odborník na Sphere může Aura odpovědět také na složité otázky týkající se inženýrství stavby.

„Aura představuje inovativní aplikaci robotů do skutečného světa. Poskytne hostům z celého světa příležitost nahlédnout do budoucnosti zábavy a nových forem komunikace,“ uvedl David Dibble, generální ředitel MSG Ventures.
První možnost se setkat a pohovořit s humanoidy budou mít účastníci koncertu irské skupiny U2, která si pro areál MSG Sphere připravila sérii 25 koncertů. Koncertní šňůra nazvaná „U2:UV Achtung Baby Live at Sphere“ se bude konat až do 16. prosince tohoto roku.
Milovníky piva čeká v následujících dnech jedna z nejslavnějších akcí svého druhu. V Mnichově startuje tradiční - v pořadí již 188. ročník - pivní festival Oktoberfest. Akce, která letos potrvá do 3. října, přiláká každoročně miliony návštěvníků. Ti se letos budou muset smířit mimo jiné i s tím, že ta nejzásadnější komodita, tedy pivo, zdražila. Tuplák vyjde až na 369 korun.
FOTOGALERIE: Tuplákem na Oktoberfestu za 369 korun to jen začíná. Za talíř ředkviček už dáte tisíce
Enjoy
Na brněnském výstavišti začala výstavba multifunkční haly Arena Brno téměř za šest miliard korun. Stavba je největším strategickým projektem města. Má pojmout 13 tisíc diváků a sloužit primárně hokejové Kometě, ale i pro pořádání různých akcí.
FOTOGALERIE: Tohle je základ té Fialovy křižovatky Evropy? Brno se dočká nového stadionu za miliardy, premiér poklepal na základy
Reality
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.