Komunikaci a marketing ČBA povede novinář Radek Šalša
Do čela komunikace České bankovní asociace (ČBA) na pozici manažera PR a marketingu přichází Radek Šalša. Ve funkci uplatní dlouholeté zkušenosti z médií.
Radek Šalša před nástupem do ČBA pracoval řadu let ve zpravodajství České televize jako ekonomický redaktor. Začínal u burzovního zpravodajství ČT24, v dalších letech pak pracoval postupně jako editor Studia Burza nebo editor ekonomického zpravodajství.
Sledoval dění na domácí i světové ekonomické scéně, věnoval se politice centrálních bank. Ve funkci editora vysílání zahajoval i ukončoval intervence ČNB. Zároveň byl u vzniku pořadu Byznys ČT24. Českou televizi opustil na pozici vedoucího Redakce denního zpravodajství ČT24.
Česká bankovní asociace vznikla v roce 1990 a je dobrovolným sdružením právnických osob podnikajících v oblasti peněžnictví. V současné době sdružuje 35 členů. Rolí asociace je především zastupovat a prosazovat společné zájmy členů, prezentovat roli a zájmy bankovnictví vůči veřejnosti, podílet se na standardizaci postupů v bankovnictví a na vytváření odborných zvyklostí, podporovat harmonizaci bankovní legislativy s legislativou Evropské unie a vyvíjet aktivitu v informativní a školící oblasti.
Zájem o hypotéky se v listopadu opět zvýšil, a to navzdory postupnému růstu úrokových sazeb. Vyplývá to ze statistik České bankovní asociace Hypomonitor.
ČBA: Průměrná sazba z nových hypoték se zastaví lehce nad čtyřmi procenty
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.