Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Komunikaci a marketing ČBA povede novinář Radek Šalša

Radek Šalša z ČBA
poskytnuto ČBA
 nst
nst

Do čela komunikace České bankovní asociace (ČBA) na pozici manažera PR a marketingu přichází Radek Šalša. Ve funkci uplatní dlouholeté zkušenosti z médií.

Reklama

Radek Šalša před nástupem do ČBA pracoval řadu let ve zpravodajství České televize jako ekonomický redaktor. Začínal u burzovního zpravodajství ČT24, v dalších letech pak pracoval postupně jako editor Studia Burza nebo editor ekonomického zpravodajství.

Sledoval dění na domácí i světové ekonomické scéně, věnoval se politice centrálních bank. Ve funkci editora vysílání zahajoval i ukončoval intervence ČNB. Zároveň byl u vzniku pořadu Byznys ČT24. Českou televizi opustil na pozici vedoucího Redakce denního zpravodajství ČT24.

Česká bankovní asociace vznikla v roce 1990 a je dobrovolným sdružením právnických osob podnikajících v oblasti peněžnictví. V současné době sdružuje 35 členů. Rolí asociace je především zastupovat a prosazovat společné zájmy členů, prezentovat roli a zájmy bankovnictví vůči veřejnosti, podílet se na standardizaci postupů v bankovnictví a na vytváření odborných zvyklostí, podporovat harmonizaci bankovní legislativy s legislativou Evropské unie a vyvíjet aktivitu v informativní a školící oblasti.

>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

Novostavby, ilustrační foto

ČBA: Průměrná sazba z nových hypoték se zastaví lehce nad čtyřmi procenty

Zájem o hypotéky se v listopadu opět zvýšil, a to navzdory postupnému růstu úrokových sazeb. Vyplývá to ze statistik České bankovní asociace Hypomonitor.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Kreativní marketing vstupuje do nové éry. Slovo si bere umělá inteligence. V Publicis Groupe budou připraveni

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme