Reklama

Federer dotlačil „svou” značku obuvi na burzu. Zabodovala

Rogerem Federerem podporovaná značka obuvi bodovala na burze
iStock

Akcie švýcarského výrobce obuvi On Holding, mezi jehož investory se řadí i tenista Roger Federer, si dnes při svém debutu na newyorské burze připsaly až přes 57 procent. Tržní hodnota podniku tak vystoupala na necelých 14 miliard dolarů (přes 300 miliard korun).

Reklama

Výrobce tenisek On Holding si vybral ke vstupu na finanční parket příznivou dobu, která přeje sportovnímu vybavení, a botám zejména. Lidé se totiž kvůli protipandemickým omezením ve sportovních zařízeních uchylují k běhání.

Společnoat On prodala během primární veřejné nabídky akcií (IPO) 31,1 milionu akcií. Cena za jednu činila 24 dolarů. Získala tak 746,4 milionu dolarů. Firma původně počítala s cenou v rozsahu od 20 do 22 dolarů za akcii. 

Virgil Abloh

Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.

Přečíst článek

Firmu založila v roce 2010 trojice příznivců běhání. Federer v roce 2019 do podniku investoval nezveřejněnou částku. Dvacetinásobný grandslamový vítěz se s výrobcem podílel na vývoji tenisové obuvi pojmenované Roger Pro.

Švýcarský podnik také vyrábí stoprocentně recyklovatelnou značku běžecké obuvi Cyclon, která se vyrábí ze semen skočce obecného. Tyto boty jsou k dispozici pouze na základě předplatného a po opotřebení je třeba je výměnou za nové vrátit společnosti.

Architekt Petr Kolář

Architekt miliardářů Kolář: Luxus není zlatý kohoutek, ale dokonalá funkčnost

Petr Kolář patří k nejžádanějším českým architektům současnosti, i miliardáři na něj stojí frontu. Staví hotelové resorty, vesnice, olympijské parky i rodinné domy. Označení „architekt miliardářů” se ale brání. „Kvalitní architektura jde dělat i s útlým rozpočtem, stavíme projekty i za milion,” říká Kolář v rozhovoru pro newstream.cz.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme