DownMall se vrací do Arkád. Bikový závod s jedinečnou šancí získat podíl v nákupním centru
Unikátní bikový závod je zpět v Arkádách Pankrác a i letos bude výjimečný. Poprvé startuje přímo v medúzáriu, před obřími akvárii. Společnost Trigea, hlavní partner závodu, navíc připravila zcela originální ceny. Vítězové obou kategorií a jeden z diváků vyhrají symbolický podíl nákupního centra Arkády Pankrác v hodnotě 0,001 procenta. Akce se bude v centru konat 8. února.
„Celková výše prize money pro obě kategorie je 200 tisíc korun. Krom toho od nás získají oba vítězové podíl na Arkádách v hodnotě asi 65 tisíc korun. DownMall je jednou z největších sportovních událostí pořádaných u nás a my jsme se letos rozhodli ho propojit se svou vizí investičního růstu,“ říká generální ředitel a spoluzakladatel nemovitostního fondu Trigea Tomáš Trčka.
Trigea připravila soutěž i pro jednoho z návštěvníků. Stačí dorazit 8. února na Arkády a splnit zadání, které bude oznámeno na místě během konání závodu. „Do té doby doporučujeme sledovat Instagram Trigea, kde se budou objevovat další podrobnosti,“ vysvětluje Tomáš Trčka, který dodává, že i když nevyhrajete, stále pak můžete s Trigeou začít investovat.

„Celý koncept závodu přímo v nákupním centru je skvělou příležitostí, jak ukázat, že Arkády nejsou jen místem pro nakupování, ale také centrem inovací a zážitků," dodává Tomáš Trčka.
Návštěvníci se mohou těšit nejen na vzrušující závodní klání, ale také na bohatý doprovodný program včetně hudebních vystoupení, workshopů pro děti i dospělé a ochutnávky specialit z místních restaurací. Cílem je nabídnout kompletní zážitek, který spojí sport, zábavu a komunitní život.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.