Brašnářství Tlustý bojuje o záchranu. Vyzývá klienty k nákupům
Ivan Petrův, zakladatel Brašnářství Tlustý z pražských Vršovic, na facebokové stránce podniku zveřejnil, že jeho firma čelí velkým problémům, které mohou vyústit v krach.
„Tohle se nepíše lehce. Visí nad námi krach. Reálný, opravdový krach. Po jedenácti letech dřiny. Bez prodeje není výroby. I když makáme ze všech sil, dáváme lidem nejlepší, co dovedeme, nedokážeme ufinancovat provoz. Je to kritické. Máme nyní pár dnů, než na nás dopadne Damoklův meč. Obstavení účtů. Insolvence. Konec,“ stojí ve facebookovém statusu.
Petrův dále v příspěvku na facebooku dodal, že je otevřený vstupu investorů do firmy. „Nechceme to vzdát. Nejsme bankrotáři. Chceme zabojovat. Poprat se o život, pokolikáte už.”
Polskému prodejci obuvi CCC se daří. Zisk řetězci roste o stovky procent. I díky sázce na HalfPrice.Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk
Zprávy z firem
V prohlášení také vyzývá zákazníky, aby si něco z nabídky brašnářství koupili. „Všechny, kdo jste si od nás koupili něco, co vám slouží roky, prosíme a vyzýváme: Kupte si dnes něco pěkného. Dnes, ne zítra. Umožníte nám pokračovat dále. Ať už to bude opasek, peněženka, boty, nebo taška. Každá koruna pomůže.“
Facebooková komunita se zřejmě zmobilizovala. Krátce po zveřejnění naléhavého statusu spadl web společnosti a je stále nedostupný. Newstream se pokouší Petrůva zkontaktovat pro další vyjádření.
Brašnářství Tlustý, za jedenáct let obsloužilo 170 tisíc zákazníků. Boty vyrábějí třetím rokem a zatím jich prodali přes 1300 párů. Pánská obuv tvoří nyní téměř třetinu obratu, který vloni činil 37 milionů korun.
Legendární pražské brašnářství zaměstnává Ukrajinky, které uprchly z války, šije vesty pro Post Bellum a pořádá sbírku na pomoc válkou zasažené země. „Jsme malá firma, od nápadu k uskutečnění myšlenky uběhl týden,“ prozradil jednatel brašnářství Ivan Petrův.Místo luxusních pásků nyní Brašnářství Tlustý šije neprůstřelné vesty
Enjoy
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?