Investiční platforma eToro sponzoruje fotbalovou Slavii
![Nové dresy SK Slavia Praha.](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/min.jpg)
Globální investiční platforma eToro spojila svoje jméno s nejstarším českým fotbalovým klubem SK Slavia Praha. Právě její logo bude zdobit předek dresů vládnoucích českých fotbalových šampionů.
„Rádi bychom fanouškům ukázali, že investování nemusí být něco, co dokáže jen pár vyvolených, ale může být stejně snadno dostupné jako fotbalové zápasy a pro některé možná i stejně zajímavé,“ komentoval víceletou dohodu o spolupráci Nir Smulewicz, viceprezident pro marketing v eToro.
Společnost eToro, která byla založena v roce 2007, je přední světová sociální investiční síť s více než 20 miliony registrovaných uživatelů po celém světě. V České republice působí od roku 2017. Je také jedním z největších evropských sponzorů sportu, má dojednána partnerství zahrnující několik fotbalových klubů v Premier League, Bundesliga, Ligue 1, Liga 1 a dánské Superligy spolu s dalšími sporty včetně Rugby Australia.
SK Slavia Praha, založená v roce 1892, je nejstarší český fotbalový klub a v posledních letech ovládla českou první ligu (známou také jako Fortuna Liga) se třemi tituly v řadě.
Slavní umělci i prestižní galerie nabízejí umění v podobě unikátních digitálních kopií neboli NFT. Jak do nich investovat a nenapálit se?
Investice do digitálního umění rostou. Mají smysl?
Money
Firemní dluhopisy mohou být výborným investičním nástrojem, pod podmínkou, že investor umím rozlišit dobře připravenou emisi od té špatné. Přinášíme investorské desatero, které by vám v tomto ohledu mělo pomoci.
Desatero investora do firemních dluhopisů. Na co se zaměřit
Money
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.