Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Šipky: Hra o miliony, která přitahuje i velké investory

Slavný šipkař Phil Taylor
ČTK
Komerční spolupráce

Šipky, sport, který se může zdát jednoduchý a přístupný, je ve skutečnosti obrovským odvětvím s miliony fanoušků po celém světě a s finančními toky, které mohou konkurovat tradičním sportovním gigantům. Odměny pro hráče, sponzoři a mediální práva – to vše vytváří dynamický a lukrativní svět šipek, který přitahuje jak hráče, tak investory.

Reklama

Phil Taylor, šestnáctinásobný mistr světa, je ikonou tohoto sportu a jedním z nejúspěšnějších hráčů všech dob. Během své dlouhé kariéry si vydělal miliony liber a pomohl zvýšit atraktivitu šipek na celosvětovou úroveň. Hráči jako Michael van Gerwen, Peter Wright a Gary Anderson, kteří jsou také součástí elitní skupiny, vydělávají obrovské částky na turnajových odměnách a sponzorských smlouvách. Tyto špičkové hráče sponzorují velké značky, jako jsou výrobci šipek a vybavení, sázkové společnosti a dokonce i automobilky. Van Gerwen, známý jako „The Green Machine“, má lukrativní smlouvu s výrobcem šipek Winmau a je také ambasadorem několika dalších značek.

Mistrovství světa v šipkách, které se koná každoročně v prosinci, je vrcholem sezóny a nabízí největší finanční odměny. Turnaj sponzorují velké společnosti, jako je například společnost William Hill, a vysílají ho televizní stanice po celém světě. Vítěz turnaje si může odnést domů šek na více než půl milionu liber, což je odměna srovnatelná s těmi v předních golfových a tenisových turnajích. Kromě toho hráči během celého roku soutěží v řadě dalších turnajů, včetně Premier League Darts, World Matchplay a World Grand Prix, kde si mohou vydělat další významné částky.

Michal Strnad, majitel holdingu Czechoslovak Group

MNC Capital chce trumfnout Strnada a zvýšila nabídku na převzetí Vista Outdoor

Investiční společnost MNC Capital zvýšila nabídku na převzetí americké společnosti Vista Outdoor, která ale preferuje jinou dohodu s českou firmou Czechoslovak Group (CSG). MNC už jednu nabídku učinila, Vista ji však odmítla jako neadekvátní. Nyní se MNC rozhodla nabídka zvýšit na 39,50 dolarů za akcii, což Vistu oceňuje na více než tři miliardy dolarů (přes 67 miliard korun), uvedla agentura Reuters.

Přečíst článek

Šipky jsou také lukrativní podnik pro sázkové společnosti. S růstem popularity sportu se sázky na šipkové turnaje staly velmi oblíbenými. Sázkové kanceláře jsou významnými sponzory a partnery šipkových organizací, což dále zvyšuje finanční potenciál tohoto sportu. Šipky jsou také oblíbeným sportem pro sponzoring pivovarů a výrobců alkoholických nápojů, kteří vidí v základně fanoušků šipek atraktivní demografickou skupinu.

Reklama

S růstem popularity šipek na globální úroveň se zvyšují mediální práva a příležitosti pro vysílání. Televizní stanice a streamovací platformy platí vysoké částky za práva na vysílání turnajů, což přináší další příjmy do sportu. Šipky jsou také oblíbeným sportem v sociálních médiích, kde hráči mají miliony sledujících a fanoušků, což otevírá další možnosti pro sponzory a propagaci.

Finanční stránka šipek je fascinující aspekt tohoto dynamického sportu. Odměny pro hráče, sponzorské smlouvy a mediální práva vytvářejí lukrativní prostředí, které přitahuje investice a talentované hráče. S pokračujícím růstem popularity šipek po celém světě můžeme očekávat, že finanční odměny a příležitosti budou dále růst, což z šipek dělá sport, který je třeba brát vážně jak na hřišti, tak v obchodním světě.

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme