Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zuckerberg vyzkoušel Apple Vision Pro. „Náš headset Quest je lepší. Tečka,“ zhodnotil

Zuckerberg vyzkoušel Apple Vision Pro. „Náš headset Quest je lepší. Tečka,“ zhodnotil
Profimedia
 nst
nst

Internet zaplavila další recenze na Apple Vision Pro. Tentokrát ale není nadšená a pro pravověrné fandy Applu nepotěší. Ale co taky čekat od výrobce konkurenčního produktu. „Zdá se, že spousta lidí prostě předpokládala, že Vision Pro bude kvalitnější, protože je to Apple a stojí o 3 000 dolarů víc, ale upřímně řečeno mě docela překvapilo, že Quest je pro naprostou většinu věcí, ke kterým lidé smíšenou realitu používají, mnohem lepší," řekl Mark Zuckerberg, šéf Mety.

Reklama

Je logické, že Zuckerberg bude propagovat produkt své společnosti. Jeho rozhodnutí zveřejnit video o rozdílech mezi Quest 3 a Vision Pro ale ukazuje na vyostřující se konkurenci mezi společnostmi Apple a Meta na poli virtuální reality. Soupeří se o to, kdo bude v tomto odvětví udávat trendy. Obě firmy se snaží prodat spotřebitelům výhody svých headsetů pro smíšenou realitu. Meta se zaměřila na nižší cenu, zatímco Apple se soustředí na ostřejší obrazovky, výkonnější procesory a kvalitnější materiály.

Zuckerberg ve videu na Instagramu řekl, že si myslí, že headset Quest je „mnohem pohodlnější“, lehčí, nabízí širší zorné pole, přesnější sledování rukou a obrazovka je jasnější ve srovnání s Vision Pro. U produktu od Applu vyzvedl vyšší rozlišení obrazovky a „opravdu pěkné“ sledování očí.

„Zdá se, že spousta lidí prostě předpokládala, že Vision Pro bude kvalitnější, protože je to Apple. A stojí o 3 000 dolarů víc. Ale upřímně řečeno mě docela překvapilo, že Quest je pro naprostou většinu věcí, ke kterým lidé používají smíšenou realitu, mnohem lepší. Tečka," dodal Zuckerberg ve videu.

Cenový rozdíl je opravdu markantní. Headset od Applu stojí 3 500 dolarů (85 tisíc korun). Quest 3 je sedmkrát levnější, jeho cena začíná na 500 dolarech (asi 12 tisíc korun). 

Reklama

Společnost Apple oficiálně uvedla svůj Vision Pro na trh v USA letos 2. února. Meta představila headset Quest 3 loni v září a následující měsíc se zařízení začala dodávat.

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme