Miliardový koncert. Varšava si od tří koncertů Taylor Swift slibuje obří byznys
Fanoušci, kteří začátkem srpna navštíví koncerty americké popové hvězdy Taylor Swift ve Varšavě, mohou ve městě utratit v přepočtu přes 1,1 miliardy korun. Agentuře PAP to řekl člen varšavské obchodní komory Marek Traczyk. Taylor Swift v polské metropoli odehraje tři koncerty, a to 1., 2. a 3. srpna.
Hudební fanda přijíždějící na koncertní akce nechá ve Varšavě v přepočtu 2,5 tisíce korun, vypočetl Marek Traczyk. "Když odhadneme, že počet turistů odjinud než z Varšavy a Polska bude tvořit asi 25 procent publika, a pokud vycházíme z předpokladu, že na každý koncert přijde 60 tisíc lidí, může se celková suma výdajů návštěvníků za tři dny pohybovat kolem v přepočtu na více než miliardu korun," uvedl.
O podobných sumách se hovoří i v dalších evropských městech, které rodačka z Pensylvánie v průběhu turné Eras Tour, navštívila, nebo ještě navštíví. Před sebou má ještě 33 koncertů. Například v Německu, Polsku, na Slovensku a v Británii. Českou republiku americká hvězda vynechá.
Taylor Swift je oficiálně dolarovou miliardářkou. Na svůj prestižní žebříček nejbohatších ji zařadil časopis Forbes. V žebříčku dolarových miliardářů agentury Bloomberg figuruje už od loňského podzimu, kdy odjela americkou část jejího světového turné Eras. Nyní se zpěvačka chystá odjet koncertní šňůru v Evropě.Miliardová diva a její cirkus. Forbes zařadil Taylor Swift do prestižního žebříčku nejbohatších
Enjoy
"Útraty hudebních fanoušků se rovnoměrně rozloží, protože turisté chodí po městě a dál vyhledávají zajímavé atrakce a zařízení, jako jsou kavárny, muzea, diskotéky a obchodní centra," dodal k dalším útratám hostí Traczyk. Podle dalších odborníků dotázaných agenturou PAP budou z přílivu fanoušků pravděpodobně těžit především hotely a restaurace.
Dolarová miliardářka
Taylor Swift je ve svých 34 letech pravděpodobně největší popovou hvězdou současnosti. V posledních měsících prožívá veleúspěšné období, během kterého zahájila velkolepé koncertní turné, časopis Time ji jmenoval osobností roku 2023 a následně se dostala na seznam dolarových miliardářů časopisu Forbes.
Italský výrobce luxusních tenisek Golden Goose odkládá vstup na burzu. Firma v úterý uvedla, že kvůli politickým nepokojům v Evropě zatím od primární veřejné nabídky akcií (IPO) odstupuje. Právě nejistota spojená s výsledkem voleb do Evropského parlamentu (EP) a situací ve Francii značně rozkolísala evropské trhy, uvedl server CNBC.Výrobce „obnošených“ tenisek, které obouvá i Taylor Swift, odložil vstup na burzu
Money
Taylor se umístila na 2545. místě na Forbes's World's Billionaires List . Podle časopisu Forbes je letos rekordní počet miliardářů, ve srovnání s loňskem o 141 a o 26 více než v rekordním roce 2021. Jejich majetek již dosáhla 14,2 bilionu dolarů. Swiftové oficiální zařazení do elitního klubu přišlo poté, co Forbes v říjnu 2023 prohlásil zpěvačku za miliardářku a uvedl její čisté jmění na 1,1 miliardy dolarů.
Swift je první muzikantkou, která dosáhla miliardy pouze psaním písní a hraním. Její jmění nepochází ze ziskových vedlejších aktivit. To ji řadí do elitní kategorie s umělci jako Bruce Springsteen, který vydělal miliardu dolarů koncertováním.
Americká popová zpěvačka Taylor Swift se stala letošní osobností roku časopisu Time. Loni se na obálce magazínu tímto titulem pyšnil Volodymyr Zelenskyj. O rok dříve Elon Musk. Osobností roku je zpěvačka Taylor Swift. Časopis Time ji označil za „zdroj světla“ v těžké době
Enjoy
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.