Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Adrenalin v oblacích. Emirates natočily reklamu z vrcholu Burdž Chalífy

Veronika Kudrnová

Letecká společnost Emirates natočila odvážnou reklamu. Letuška v ní stojí na úplném vrcholu nevyšší budovy světa, na špici dubajské Burdž Chalífy. Ta je vysoká 828 metrů. Podívejte se na adrenalinové záběry.

Reklama

Emirates se výšek rozhodně nebojí a do oblak se vrací s velkou pompou. Letecký dopravce natočil reklamní spot z nejvyšší budovy světa jako oslavu toho, že se po měsících vynucené covidové pauzy obnovují letecká spojení se světem. Fanoušci letecké společnosti po zhlédnutí reklamy okamžitě začali spekulovat, za jsou záběry z vrcholku Burdž Chalífy skutečné nebo jde jen o povedený filmový trik a žena v uniformě letušky ve skutečnosti stála ve studiu. V reakci na to Emirates zveřejnily video z příprav na natáčení, z nějž je zřejmé, že o žádný studiový trik nešlo. Na špici dubajského mrakodrapu se ale nepostavila letuška, nýbrž zkušená kaskadérka a instruktorka seskoků padákem v uniformě letušky. 

Formule projíždějící přes Karlův most se objevila v reklamním spotu společnosti RedBull.

Zběsilá jízda F1 po Staré Praze. RedBull ukázal kontroverzní reklamní spot

Rakouská firma vyrábějící energetické nápoje RedBull ukázala reklamní spot se záběry z dubnového přejezdu formule po Karlově mostě. Jízda tehdy vyvolala silné kontroverze u části české veřejnosti i politické reprezentace. Řada uživatelů sociálních sítí tehdy kritizovala pronajmutí význačné kulturní památky pro propagační účely nadnárodní společnosti a vedení pražské radnice později prohlásilo, že o chystaném průjezdu formule do poslední chvíle nevědělo.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Bořivoj Trejbal, šéf Emirates v ČR

Éra levných letenek s covidem skončila. Aerolinky se musejí zahojit, říká český šéf Emirates

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme