Adrenalin v oblacích. Emirates natočily reklamu z vrcholu Burdž Chalífy
Letecká společnost Emirates natočila odvážnou reklamu. Letuška v ní stojí na úplném vrcholu nevyšší budovy světa, na špici dubajské Burdž Chalífy. Ta je vysoká 828 metrů. Podívejte se na adrenalinové záběry.
Emirates se výšek rozhodně nebojí a do oblak se vrací s velkou pompou. Letecký dopravce natočil reklamní spot z nejvyšší budovy světa jako oslavu toho, že se po měsících vynucené covidové pauzy obnovují letecká spojení se světem. Fanoušci letecké společnosti po zhlédnutí reklamy okamžitě začali spekulovat, za jsou záběry z vrcholku Burdž Chalífy skutečné nebo jde jen o povedený filmový trik a žena v uniformě letušky ve skutečnosti stála ve studiu. V reakci na to Emirates zveřejnily video z příprav na natáčení, z nějž je zřejmé, že o žádný studiový trik nešlo. Na špici dubajského mrakodrapu se ale nepostavila letuška, nýbrž zkušená kaskadérka a instruktorka seskoků padákem v uniformě letušky.
Rakouská firma vyrábějící energetické nápoje RedBull ukázala reklamní spot se záběry z dubnového přejezdu formule po Karlově mostě. Jízda tehdy vyvolala silné kontroverze u části české veřejnosti i politické reprezentace. Řada uživatelů sociálních sítí tehdy kritizovala pronajmutí význačné kulturní památky pro propagační účely nadnárodní společnosti a vedení pražské radnice později prohlásilo, že o chystaném průjezdu formule do poslední chvíle nevědělo.
Zběsilá jízda F1 po Staré Praze. RedBull ukázal kontroverzní reklamní spot
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.