Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Adrenalin v oblacích. Emirates natočily reklamu z vrcholu Burdž Chalífy

Veronika Kudrnová

Letecká společnost Emirates natočila odvážnou reklamu. Letuška v ní stojí na úplném vrcholu nevyšší budovy světa, na špici dubajské Burdž Chalífy. Ta je vysoká 828 metrů. Podívejte se na adrenalinové záběry.

Emirates se výšek rozhodně nebojí a do oblak se vrací s velkou pompou. Letecký dopravce natočil reklamní spot z nejvyšší budovy světa jako oslavu toho, že se po měsících vynucené covidové pauzy obnovují letecká spojení se světem. Fanoušci letecké společnosti po zhlédnutí reklamy okamžitě začali spekulovat, za jsou záběry z vrcholku Burdž Chalífy skutečné nebo jde jen o povedený filmový trik a žena v uniformě letušky ve skutečnosti stála ve studiu. V reakci na to Emirates zveřejnily video z příprav na natáčení, z nějž je zřejmé, že o žádný studiový trik nešlo. Na špici dubajského mrakodrapu se ale nepostavila letuška, nýbrž zkušená kaskadérka a instruktorka seskoků padákem v uniformě letušky. 

Formule projíždějící přes Karlův most se objevila v reklamním spotu společnosti RedBull.

Zběsilá jízda F1 po Staré Praze. RedBull ukázal kontroverzní reklamní spot

Rakouská firma vyrábějící energetické nápoje RedBull ukázala reklamní spot se záběry z dubnového přejezdu formule po Karlově mostě. Jízda tehdy vyvolala silné kontroverze u části české veřejnosti i politické reprezentace. Řada uživatelů sociálních sítí tehdy kritizovala pronajmutí význačné kulturní památky pro propagační účely nadnárodní společnosti a vedení pražské radnice později prohlásilo, že o chystaném průjezdu formule do poslední chvíle nevědělo.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Bořivoj Trejbal, šéf Emirates v ČR

Éra levných letenek s covidem skončila. Aerolinky se musejí zahojit, říká český šéf Emirates

Přečíst článek
Doporučujeme