Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zoom v krizi vítězí. Jeho zisk i tržby překonaly odhady

Homeoffice a distanční výuka pomohly Zoomu k rekordním výsledkům.
Unsplash
 ČTK

Poskytovatel videohovorů Zoom dál raketově roste, těží z masivních změn na trhu práce a ve výuce způsobených pandemií. Za tři měsíce do konce dubna meziročně zvýšil zisk na 227,4 milionu z 27 milionů dolarů (4,73 miliardy z 561 milionů korun).

Reklama

Výsledky překonaly odhady analytiků. Firma založená čínským emigrantem Erikem Yuanem po úterním burzovním obchodování uvedla, že díky práci z domova a on-line výuce očekává další stabilní růst. Její akcie přidávaly po závěru přechodně až tři procenta.

Tržby se v uplynulém čtvrtletí zvýšily o 191 procent na 956,2 milionu dolarů. Analytici podle dat společnosti IBES Refinitiv odhadovali, že budou činit 906 milionů dolarů.

V aktuálním čtvrtletí Zoom odhaduje tržby od 985 milionů do 990 milionů dolarů. Analytici očekávají 931,8 milionu dolarů.

Vysoký počet bezplatných uživatelů firmě, která provozuje některá svá vlastní datová centra, zvyšuje náklady. Zoom ale oznámil, že se mu podařilo zvýšit počet platících zákazníků meziročně o 160 procent.

Firma se nyní podle jejího šéfa Erica Yuana připravuje na postupný návrat zaměstnanců do kanceláří. Kromě videokonferencí se chce soustředit i na telefonáty uvnitř firem. Za tím účelem vyvinula vlastní telefonní přístroj s velkým displejem. Yuan si ale myslí, že se svět nevrátí do stavu před pandemií. „Hybridní pracovní model zůstane,” citovala ho agentura DPA.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme