Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Známá vodka Stoličnaja se kvůli ruskému vpádu na Ukrajinu přejmenuje

Stolichnaya
iStock
 ČTK

Světoznámá značka vodky Stolichnaya (Stoličnaja) se kvůli ruskému vpádu na Ukrajinu přejmenuje a bude se prodávat pod novým názvem Stoli. Informovala o tom firma Stoli Group se sídlem v Lucembursku, která značku vlastní. Vodka se vyrábí v Lotyšsku.

Reklama

Za firmou Stoli Group, založenou v roce 1997, stojí podnikatel Jurij Šefler, kritik prezidenta Vladimira Putina, který od roku 2002 žije mimo Rusko. „I když žiji od roku 2002 v exilu kvůli svým názorům na Putina, na značku Stolichnaya jsem byl vždycky hrdý. Nyní jsme udělali rozhodnutí značku změnit, protože to jméno už nás dobře nereprezentuje,“ uvedl Šefler v prohlášení.

Lidé si většinou značku Stolichnaya spojují s Ruskem, práva na užití značky ve 150 zemích světa však vlastní Stoli Group, která lihovinu vyrábí výhradně v Lotyšsku. V Rusku vodku pod tímto názvem vyrábí státem vlastněná firma.

Přejmenováním vodky se firma brání bojkotu ruských výrobků, kterým lidé po celém světě vyjadřují solidaritu s Ukrajinou.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme