Teniskám se daří. Footshop za pololetí utržil přes půl miliardy
Tržby společnosti Footshop, která se zaměřuje na prodej streetwearové obuvi a oblečení, za první pololetí vzrostly o 35 procent na 644 milionů korun. Hrubá marže společnosti byla vyšší o 46 procent a dosáhla 282 milionů. Navýšení eviduje společnost také u zisku před započtením úroků, daní a odpisů, který meziročně stoupl o 37 milionů a činil 55 milionů korun.
Na základě pozitivních hospodářských výsledků Footshop zvýšil i odhad za letošní rok, očekává, že tržby dosáhnou 1,25 až 1,35 miliardy místo původně plánovaných 1,2 až 1,25 miliardy korun.
Nejlepší pololetí
Podle zakladatele společnosti Petera Hajdučka se jedná o nejúspěšnější pololetí od založení Footshopu v roce 2012. "Dosáhli jsme dvouciferného 35procentního nárůstu tržeb oproti stejnému období loňského roku. Prakticky ve všech nastavených parametrech se nám daří dosahovat a překračovat nastavené cíle,“ řekl.
Podle Hajdučka k pozitivním výsledkům přispěl mimo jiné rozvoj privátní značky, expanze v zahraničí, postupný rozvoj pobočkové sítě nebo spuštění mobilní aplikace. Příznivý dopad měly i vnější faktory jako například vývoj kurzu koruny vůči euru a silná poptávka.
Polský internetový prodejce eobuv začal šetřit. Zavřel jednu ze svých tří pražských kamenných prodejen, napsal server iDnes.cz.
Polská prodejna eobuv na Smíchově stáhla roletu. Šetří
Zprávy z firem
Loni v červnu firma WOOD SPAC One ze skupiny Wood & Company oznámila, že ve skupině Footshop za 445 milionů korun odkoupila podíl 48,5 procenta. Od srpna jsou také akcie Footshopu veřejně obchodovatelné na trhu Standard Start pražské burzy.
S ohledem na příznivé tržby za první pololetí Footshop odhaduje, že pro rok 2024 se podaří dosáhnout tržeb ve výší 1,25 až 1,35 miliardy a zisk před započtením úroků, daní a odpisů dosáhne 90 až 110 milionů korun. V loňském roce tržby činily 1,07 miliardy.
Ženský šatník zpravidla zahrnuje různé modely bot určených pro všechny možné příležitosti i roční období. Ať už hledáte něco chytrého nebo ležérního, stylového nebo pohodlného, ukážeme vám ty nejlepší boty Tommy Hilfiger pro každou příležitost.
Boty Tommy Hilfiger pro každou příležitost
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.