Reklama

Prodejny Penny budou na Štědrý den zavřené. Řetězec odmění zaměstnance i jinak

Řetězec Penny své prodejny na Štědrý den neotevře
Penny Market, užito se svolením
Newstream & Partner

I v letošním roce oslaví všichni zaměstnanci Penny Štědrý den se svými nejbližšími. Ačkoliv zákon umožňuje mít 24. prosince dopoledne otevřeno, všechny prodejny řetězce zůstanou v tento sváteční den zavřené. 

Reklama

„Stejně jako v předešlých letech chceme, aby naše kolegyně a kolegové měli v nejvýznamnější den roku čas věnovat se tomu nejdůležitějšímu, co v našich životech máme, tedy svým rodinám a nejbližším. Dáváme přednost spokojenosti našich lidí před finančním benefitem, který by nám tržby v tento den přinesly. Rodina pro nás znamená víc než cokoliv jiného, protože každému z nás pomáhá vytvářet zázemí a je nám oporou,“ říká Radek Hovorka, jednatel Penny.

„Současně touto formou chceme našim zaměstnancům poděkovat za práci v dnešní náročné době. Bez výjimky se všichni každý den musí vyrovnávat s náročnými úkoly, a to nejen po fyzické, ale i po psychické stránce. To, co se v posledních letech děje okolo nás, se promítá do našich osobních životů, naší nálady, našeho rozpoložení a pocitů, a právě proto chceme, aby naši lidé měli čas strávit svátky se svými rodinami bez toho, aniž by museli myslet na pracovní povinnosti a užili si klidu a jistot, které rodina přináší.“ 

Aldi Nord, prodejna v Berlíně

A je to tady. První německý diskont kvůli drahým energiím zkrátí provozní dobu

Německý diskontní řetězec Aldi Nord ve snaze šetřit energií zkrátí otevírací dobu. Některé německé pobočky tak budou od listopadu zavírat už v osm večer místo v devět nebo v deset hodin. Firma to uvedla na Twitteru. Šetřit energií se snaží i jiní maloobchodní prodejci. Aldi Nord je první maloobchodní řetězec, který kvůli úsporám upraví provozní dobu. Opatření má být zatím v platnosti po letošní zimní sezonu.

Přečíst článek

Na Štědrý den tak více než 400 prodejen Penny zůstane zavřených, což oceňuje i Renáta Buriánová, prezidentka Unie zaměstnanců obchodu, logistiky a služeb: „V dnešní době, kdy se většina firem žene za maximálním ziskem, se jedná o ojedinělý krok, který Penny dělá už několik let.“

Bohumír Dufek, předseda OSPZV-ASO ČR doplňuje: „Pro takřka sedm tisíc rodin to znamená, že mohou nejvýznamnější den v roce strávit se svými nejbližšími v kruhu rodinném. Stále je to v našem oboru ojedinělá forma poděkování, a i vzhledem k ekonomickým aspektům dnešní doby je toto rozhodnutí velmi cenné.“

Reklama

Současně všichni zaměstnanci dostanou jako poděkování dárkovou kartu Penny v hodnotě 4 000 korun na nákup zboží v Penny. Vzhledem k současné situaci se společnost rozhodla navýšit tuto částku oproti loňskému roku o dalších 500 korun. V průběhu 4. čtvrtletí rovněž zaměstnanci Penny dostávají mimořádnou odměnu za odvedenou práci ve výši čtyř procent základní mzdy. Vedení společnosti se rozhodlo tímto krokem zohlednit zvyšování životních nákladů, ať již se jedná o nárůst cen energií nebo základního zboží.

Reklama na Black Friday v Česku

„Black Friday týden“ vrcholí, hrozí, že Češi si netvoří dostatečné rezervy

Letošní Black Friday mánii se podařilo načasovat na dobu, kdy energetickou krizí vystrašená veřejnost trochu polevila v pozornosti. O to horší ale může být dvojitý šok na začátku roku 2023.

Přečíst článek

Péče o zaměstnance je jedním z pilířů společenské odpovědnosti Penny. Kromě plošných benefitů v podobě stravenek nebo týdne dovolené navíc, si mohou volit různé formy atraktivních benefitů v rámci cafeteria systému. Velký důraz klade společnost Penny Market i na možnost skloubení práce a rodinného života, kdy umožňuje zaměstnávání na zkrácené úvazky či práci z domova.

Black Friday

Internetový prodej v USA během Black Friday dosáhl rekordu. Inflaci navzdory

Tržby na internetu ve Spojených státech o letošní slevové akci Black Friday patrně navzdory vysoké inflaci dosáhly rekordu. Společnost Adobe Analytics odhaduje, že zákazníci v pátek na internetu utratili devět až 9,2 miliardy dolarů (až 215,5 miliardy korun), což mírně překonává její původní prognózu. Informovala o tom agentura Reuters.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme