Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

OBRAZEM: Jak vypadá Máj uvnitř? Máme první fotky

Na obchodní dům Máj v Praze dělníci přidělali druhého motýla od Černého
ČTK
 nst
nst

Jedna z nejstřeženějších rekonstrukcí v Praze je u konce. Někdejší obchodní dům Máj se otevře příští pondělí. Architekti a designéři, kteří pracovali na podobě interiéru, ukázali první fotky.

Reklama

Design vnitřních prostor v šesti patrech budovy Máje, tedy v osmdesáti procentech plochy objektu, navrhla společnost Prochazka & Partners. Na proměně 17 tisíc metrů čtverečních plochy pracovala více než rok a půl.

Horní patra se proměnila na zážitkový park s nespočtem atrakcí od prolézaček a skluzavek pro děti přes závodní simulátory nebo minigolf. Nechybí designové bary a prostory pro různé oslavy.

Podívejte se na první zvěřejněné fotky Máje do následující galerie.

Reklama

Architekta Eva Jiřičná a její projekt Centrum nového Žižkova

Eva Jiřičná: Věž vysoká 80 metrů je prcek. Konzervativní přístup brzdí vývoj Prahy

Původní projekt Central Group na Žižkově obsahoval věže tři, setkal se ale s nesouhlasem vedení Prahy. Architektka Eva Jiřičná ho tedy musela spolu se svým týmem přepracovat. Trvalo to pět let a místo tří budov bude mít rozvojové území kolem někdejšího „Mordoru“ v centru věž jen jednu. Vysoká bude 80 metrů. „Samozřejmě chápu, že úkolem památkářů je ochraňovat historii města. Na druhou stranu ale neinformovanost a mnohdy i přílišná konzervativnost jsou zbytečnou překážkou dalšího rozvoje,“ říká světoznámá architektka.

Přečíst článek

Erik Petrus

Architekt: Praha potřebuje víc než Tančící dům

Erik Petrus projektuje v Česku, staví ale v Indonésii. Je to tam totiž mnohem jednodušší. Stavební povolení na rozdíl od tuzemska tam totiž získáte desetkrát rychleji. Staví se tam navíc mnohem víc a lépe. V Česku jsme podle jeho slov zamrzli v minulém století.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Na obchodní dům Máj v Praze dělníci přidělali druhého motýla od Černého

Památkáři nám striktně vymezili hranice, říká šéf designérů nového Máje

Přečíst článek
Socialistická stavba se díky rekonstrukci přeměnila na luxusní vilu.

Není břízolit, jako břízolit. Aneb jak se socialistická kostka v Podolí proměnila na vilu

Přečíst článek
Dům Radost

Někdejší sídlo odborů se snad brzy začne měnit. Místo kanceláří v něm budou stovky garsonek

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme