Buduj značku
V dnešním rozhovoru se opět scházíme s Rivou a s Martinem, abychom společně probrali důležitost vzdělávání podnikatelů, jako reakci na rychle se měnící dobu. Bavit se budeme o akcelerátoru pro technologické startupy s globální ambicí - Ment2Grow, také mentoringovém programu pro segment SME - DoToho!, ale dotkneme se i ostatních programů, které Opero organizuje s vizí pomoci rozvoji české ekonomiky.
Riva Karo i Martin Mára jsou zkušenými manažery, kteří působí v byznys hubu Opero. Riva je programovou manažerkou akcelerátoru Ment2Grow a zároveň řídí partnerství v Operu, Martin je programový manažer DoToho!, jeho práci ale můžete znát i z reklamního či eventového prostředí.
Jak využívat AI pro byznys? 3 praktické tipy
🔘 Jak na přepisy nebo sumarizace obchodních callů a schůzek?
🔘 Jaký digitální diktafon vám pomůže zkracovat a strukturovat myšlenky?
🔘 Jak si vytvořit AI asistenta na psaní obchodních e-mailů pro klienty?
🔘 A jak pracuje umělá inteligence v CRM systémech?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
První kroky v marketingu: Budování strategie a identity
Stojíte na prahu své marketingové cesty a nevíte, čím začít? Dnešní epizoda vám nabídne tři tipy, jak vykročit. Nejdříve se zaměříme na vytvoření efektivní marketingové strategie, která přitom nemusí být zbytečně složitá ani drahá. Dále probereme význam vizuální identity a webové prezentace, které jsou základními kameny vaší online prezentace. A rozebereme, kolik času to nejspíš zabere. Věřím, že vám tyto tipy pomohou nastavit základy pro budoucí úspěch, a že se vaše investice do marketingu vyplatí.
Jiří Kastner: Růst značky má být spojen s růstem vaší osobnosti, přifukování marketingem nefunguje.
S Jiřím Kastnerem dnes probereme téma, které se dotýká i samotného názvu tohoto podcastu. Budeme probírat budování značky. Růst osobnosti a budování obchodní značky jsou totiž spojené nádoby. Je to celoživotní práce, k výsledkům se nejde dobrat zázračnou zkratkou. Jiří ví, jak vás po této cestě provést.
Jiří Kastner je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
Ani marketing není všemocný. Kdy od něj nečekat zázraky?
Dnes to vezmeme tak trochu z druhé strany. Řekneme si, co od marketingu neočekávat, a jaké jsou jeho limity. Především: marketingem nelze suplovat kvalitní sales. Nefunguje to tak, že vám marketingová kampaň instantně přinese tsunami poptávek nebo objednávek. A konečně: neobejde se to bez trpělivosti a investic. Pojďme se společně podívat na to, kde jsou hranice marketingové magie.
📣 Pokud se zajímáte právě o řízení marketingových projektů, Buďte v obraze s SHINE Consulting 📣
A teď už přeji příjemný poslech.
Proměna B2B prodeje: Web jako váš obchodník?
Zapomeňte na staré dobré časy s pevnou linkou a zlatými stránkami. Dneska je všechno jinak, a to i v B2B prodeji. V dnešní epizodě se podíváme na to, jak může váš web pracovat na plné obrátky a stát se vaším digitálním obchodníkem. Vaše webová stránka může proměnit v magnet na zákazníky, který nejen informuje, ale i přesvědčuje a konvertuje. Může být web klíčem k úspěchu ve světě B2B, kde kontakty a vzájemné vztahy hrají klíčovou roli?
Tomáš Rajchl: ponákupní proces je černé místo, které se dá perfektně vyplnit
Je objednávka vyřízená v momentu, kdy e-shop předá zboží dopravci? Z pohledu zákazníka určitě ne. Je zde hodně věcí, které mohou proces dodání zboží zkomplikovat. Jako prodejce zde v očích zákazníka můžete ztratit body, nebo situaci správnou komunikací otočit ve svůj prospěch. Ve FoxDeli tohle vědí a učí e-shopy zlepšení ponákupního procesu.
Dnešním hostem je Tomáš Rajchl. Tomáš prošel ve Foxdeli několik pozic, nově je CEO a celou společnost tak řídí na denní bázi. Foxdeli je ponákupní marketingová platforma, která prodejcům v e-commerce zvyšuje prodeje a zlepšuje nákupní zkušenost.
Lže vám umělá inteligence? Na co si dávat pozor, pokud pracujete s ChatGPT.
🔘 Jak komunikovat s ChatGPT?
🔘 Může vám lhát?
🔘 Na co si dát pozor z hlediska dat a informací, které vám poskytuje?
🔘 Proč je potřeba kritické myšlení?
🔘 A jaká mu dávat zadání, aby pro vás udělal práci, kterou potřebujte?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Slevové akce v marketingu: Klišé nebo efektivní nástroj pro prodej?
V dnešní epizodě se podíváme na slevové akce v B2B marketingu. Jejich účinnost v prodeji vysoko hodnotných produktů a služeb může být sporná. Proč? Protože když nabízíte něco s vysokou přidanou hodnotou, sleva může klidně poškodit vaši důvěryhodnost. Je to jen klišé, nebo je v tom něco víc? A jaký je zde rozdíl mezi B2B a B2C?
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Michal Řezníček, Jiří Kastner: Když máte myšlenku a nadšení, nabalíte na sebe šikovné lidi
Kariéra Michala Řezníčka je pevně spjata s financemi a pojišťovnictvím. Začínal v České pojišťovně, nyní je CEO a člen představenstva v Direct pojišťovně a také partnerem ve VIGO Investments.
Jiří Kastner je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
S Michalem a Jiřím v této epizodě rozebíráme brand Direct pojišťovny. Michal totiž nechce být manažerem klasického korporátního střihu. A snaží se, aby taková nebyla ani Direct pojišťovna. Jaké pracovní prostředí se tedy snaží vytvářet? Jaké lidi takový styl práce přitahuje? A které naopak odradí? Jakými metodami Michal s Jiřím rozpoznají ty pravé kandidáty?
Výsledky exkluzivního průzkumu posluchačů českých podcastů
Jako každý rok jsme i letos ve spolupráci se společností IPSOS vytvořili průzkum, který mapuje posluchačské návyky. Poslechněte si výsledky!
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
V dnešní epizodě se ponoříme do světa marketingu a odhalíme, jak dlouho může trvat, než začnete vidět výsledky vašich marketingových aktivit. Od strategického plánování přes realizaci až po analýzu výsledků, prozkoumáme klíčové faktory, které ovlivňují časový rámec úspěchu v marketingu. Zjistěte, jaké jsou realistické očekávání pro různé typy marketingových kampaní a jak můžete své strategie optimalizovat, aby vaše marketingové úsilí přinášelo ovoce rychleji. Připojte se k nám, abyste pochopili, jak trpělivost a správné taktiky mohou vést k dlouhodobému úspěchu ve vašich marketingových snahách.
Sandra Kalijanko: Dobrý web by vás měl navigovat sám, neměli byste na něm bloudit
Sandra Kalijanko působí v MONETA Money Bank na pozici Senior manažer Web Portals & Direct Communications. Zastřešuje zde především webové portály a digitální marketing. Sandra tak stojí i za redesignem webu Monety. V dnešním rozhovoru probereme vše od samotné tvorby webu, využití analytických nástrojů, zpětné vazby od návštěvníků webu, generování a sběr leadů, SEO a mnoho dalšího.
Tento rozhovor vznikl v rámci spolupráce s MONETA Money Bank.
Jak používat video v prodeji?
Má v dnešní době smysl nějak upravovat váš prodejní proces? Jedna věc vám může hrát, především v B2B, dost do karet. A to je použití videa. Jak s ním zacházet v obchodním procesu? To je tématem dnešní epizody.
Promptování pro začátečníky aneb Jak správně mluvit s AI.
🔘 Co je to vlastně “prompt”?
🔘 Jak AI naučit, aby mi rozuměla?
🔘 Jak ji přimět k tomu, aby mi dávala to, co po ní chci?
🔘 Jak si vytvořit AI asistenta?
🔘 A pro jaké firmy a obory má užívání umělé inteligence největší význam?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Kde brát inspiraci pro marketingový obsah?
Všichni jsme se nejspíš ocitli v situaci, kdy došly nápady. Existují ale tipy na to, jak si vždy pomoci. V této epizodě podcastu Buduj značku vám je ukážeme.
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Robin Štrégl: Ethical sourcing? Mapujeme cestu materiálů od začáku až k finálnímu prodkutu.
Co byl první impuls pro rozjezd značky? Jak klíčová je pro OWEN STITCH udržitelnost? Proč nedělají na sezonu, ale chtějí mít permanentní kolekci? Jaká materiály OWEN STITCH používá a odkud pochází?
Robin Štrégl je fotograf a kameraman. V roce 2019 rozšířil svoje aktivity, když založil spolu s Pavlem Dolníčkem značku OWEN STITCH. Ta vyrábí eticky vyrobené oblečení, oděvní doplňky a personalizované předměty. Cílem je vyrobit produkty "na věčnost" a snižovat spotřebu, výhradně za použití přírodních materiálů.
Co určitě nedělat v B2B salesu?
V této epizodě se zabýváme běžnými nástrahami a chybami, kterých je třeba se vyvarovat ve světě B2B obchodu. Od chybných kroků v komunikaci a řízení vztahů až po neefektivní marketingové strategie a zanedbávání potřeb zákazníků - tento díl nabízí cenné rady pro profesionály, kteří se snaží vyniknout v oblasti B2B. Připojte se k nám, abychom vám poskytli praktické tipy a odborné postřehy, které vám pomohou orientovat se ve složitostech B2B transakcí a budovat úspěšné a trvalé obchodní vztahy.
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Jak se odlišit ve vaší osobní značce?
V tomto díle Buduj značku se ponoříme do světa osobního brandingu, začneme jeho definicí, významem a tím, jak se liší od firemního brandingu. Seriál se zabývá také vývojem výrazné vizuální identity, včetně tipů pro tvorbu působivých log a návrhů. Zabýváme se inovativními marketingovými strategiemi, zejména kreativním využitím sociálních médií, a zdůrazňujeme roli tvorby obsahu při budování značky.
📣
Zveme vás na online masterclass Řízení projektů v době AI od SHINE Consulting. Registrace na kurz probíhá ZDE
Miroslav Vaško: hledejte talenty i v době, kdy nenabíráte!
Jak má firma úspěšně komunikovat s pracovním trhem? Jakou roli dnes hraje chování firmy při náběru talentů? Jak přesně změnil hiring freeze situaci na trhu? Jaká je role employer brandingu?
Miroslav Vaško je co-founder české recruitment agentury Nymble, kde už téměř 20 let zabývá náborem a relokací IT profesionálů pro startupy i přední technologické firmy jako například Microsoft či Skype.
Reklama
News box
Společnost MTS, která je největším mobilním operátorem v Rusku, zahraničním investorům nabízí, že od nich 💸💸💸koupí své akcie, ovšem se slevou kolem 69 procent. Zahraniční akcionáři by tak měli šanci dostat se alespoň ke zlomku svých peněz, které mají v Rusku už asi dva roky blokovány kvůli západním sankcím.
Reklama
Reklama