Barbie je celosvětově kasovním trhákem roku, předstihla i Super Maria
Snímek Barbie režisérky Grety Gerwigové je letos nejvýdělečnějším filmem. Utržil už 1,38 miliardy dolarů, v přepočtu zhruba 31 miliard korun. Překonal tak příjmy i dosud u pokladen kin nejúspěšnějšího hitu Super Mario Bros.
Už dříve se film, ve kterém panenka ztvárněná herečkou Margot Robbieovou vymění svůj růžový fantazijní domov za skutečný svět, stal nejvýdělečnějším filmem roku v Severní Americe.
Dosud nejúspěšnější kasovní trhák před Barbie, film Super Mario Bros, založený na počítačových hrách ze série Super Mario, vydělal 1,36 miliardy dolarů.
Akcie společnosti Mattel od poloviny června vzrostly o 15 procent, komentuje Olívia Lacenová, hlavní analytička investiční společnosti Wonderinterest Trading. Pozitivní náladu investorů nepochybně podpořilo nejen oznámení o zvýšení prognózy pro letošní rok, ale také rozruch vyvolaný uvedením filmu Barbie s herečkou Margot Robbie v hlavní roli.
Barbie mánie vrací Mattel do centra pozornosti investorů
Money
„Barbenheimer” už pokoři loňské tržby
Barbie také pomohla pokladnám kin ve Spojených státech dosáhnout poprvé od pandemie covidu-19 hranice čtyř miliard dolarů. Analytici neočekávali, že se kinům podaří dosáhnout tohoto milníku, ale úspěch Barbenheimera - filmů Oppenheimer od Christophera Nolana a Barbie, které byly uvedeny ve stejný den v červenci - zvýšil tržby nad loňskou celkovou částku 3,4 miliardy dolarů.
Barbie začala trhat rekordy už při červencové premiéře, kdy vydělala 162 milionů dolarů, což je letos nejvíce. Byla to nejúspěšnější premiéra pro film režírovaný ženou a Barbie je nyní i nejvýdělečnějším filmem režírovaným pouze ženou.
Letošní filmové léto přineslo hned dva filmové hity Oppenheimer a Barbie, které daly vzniknout fenoménu Barbenheimer. Filmová studia a kina se zálibou hledí na zaplněné sály po celém světě, milovníci tmavých kinosálů už méně. Zejména mladší a excentričtí příznivci filmu Barbie mají ve zvyku si během promítání pořizovat a sdílet selfie na sociálních sítích, což vyostřilo řadu sporů v obecenstvu s milovníky tradičního kina. A kina řeší, jak spory urovnat a nepřijít ani o jednu skupinu diváků, napsal deník The Wall Street Journal.
Nechte ten telefon! Barbiemánie vyostřila spory mezi kinofily a fanoušky sdílejícími selfie přímo z promítání
Enjoy
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.
Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.