Barbie je celosvětově kasovním trhákem roku, předstihla i Super Maria

Snímek Barbie režisérky Grety Gerwigové je letos nejvýdělečnějším filmem. Utržil už 1,38 miliardy dolarů, v přepočtu zhruba 31 miliard korun. Překonal tak příjmy i dosud u pokladen kin nejúspěšnějšího hitu Super Mario Bros.
Už dříve se film, ve kterém panenka ztvárněná herečkou Margot Robbieovou vymění svůj růžový fantazijní domov za skutečný svět, stal nejvýdělečnějším filmem roku v Severní Americe.
Dosud nejúspěšnější kasovní trhák před Barbie, film Super Mario Bros, založený na počítačových hrách ze série Super Mario, vydělal 1,36 miliardy dolarů.
Akcie společnosti Mattel od poloviny června vzrostly o 15 procent, komentuje Olívia Lacenová, hlavní analytička investiční společnosti Wonderinterest Trading. Pozitivní náladu investorů nepochybně podpořilo nejen oznámení o zvýšení prognózy pro letošní rok, ale také rozruch vyvolaný uvedením filmu Barbie s herečkou Margot Robbie v hlavní roli.
Barbie mánie vrací Mattel do centra pozornosti investorů
Money
„Barbenheimer” už pokoři loňské tržby
Barbie také pomohla pokladnám kin ve Spojených státech dosáhnout poprvé od pandemie covidu-19 hranice čtyř miliard dolarů. Analytici neočekávali, že se kinům podaří dosáhnout tohoto milníku, ale úspěch Barbenheimera - filmů Oppenheimer od Christophera Nolana a Barbie, které byly uvedeny ve stejný den v červenci - zvýšil tržby nad loňskou celkovou částku 3,4 miliardy dolarů.
Barbie začala trhat rekordy už při červencové premiéře, kdy vydělala 162 milionů dolarů, což je letos nejvíce. Byla to nejúspěšnější premiéra pro film režírovaný ženou a Barbie je nyní i nejvýdělečnějším filmem režírovaným pouze ženou.
Letošní filmové léto přineslo hned dva filmové hity Oppenheimer a Barbie, které daly vzniknout fenoménu Barbenheimer. Filmová studia a kina se zálibou hledí na zaplněné sály po celém světě, milovníci tmavých kinosálů už méně. Zejména mladší a excentričtí příznivci filmu Barbie mají ve zvyku si během promítání pořizovat a sdílet selfie na sociálních sítích, což vyostřilo řadu sporů v obecenstvu s milovníky tradičního kina. A kina řeší, jak spory urovnat a nepřijít ani o jednu skupinu diváků, napsal deník The Wall Street Journal.
Nechte ten telefon! Barbiemánie vyostřila spory mezi kinofily a fanoušky sdílejícími selfie přímo z promítání
Enjoy
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.
Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
Magazín Newstream CLUB
Je nový byznysově - lifestylový čtvrtletník o tom, jak žít bohatý a smysluplný život. Přináší inspiraci, osobnosti, miliardáře, rozhovory, life-hacky. Nedílnou součástí je fashion, design, travel, styl, food, filantropie a taky budoucnost.
Za hlavní téma PRVNÍHO čísla magazínu Newstream CLUB s titulkem Work is Life jsme zvolili radikální změnu, která se odehrává na poli práce. Ostatně i tento magazín je výrazem této změny. Ještě před několika lety by takový časopis zaměstnal velkou redakci na několik týdnů. Díky současným technologiím jej dokáže připravit mnohem menší tým. Pokud je dost efektivní a 100procentně oddaný pro věc.
Aktuální číslo magazínu Newstream CLUB představuje na titulní straně manažerku a podnikatelku Michaelu Bakala, která prozrazuje, že zvažuje novou kariéru. Vydala se proto studovat psychologii do Kalifornie.
Headhunter Jan Bubeník v prvním čísle mluví o tom, jak se v poslední době změnily nároky na šéfy. „Dnešní šéf je kapitán na rozbouřeném moři,“ říká.
Miliardáři a investoři Libor Winkler, Ondřej Fryc, Andrea Ferancová Bartoňová či Radim Jančura sdílejí své tipy, jak nakládat s penězi a investicemi.
V magazínu je sekce věnovaná filantropii – představují se top české nadace včetně Cibulky manželů Vlčkových a nadace rodiny Kellnerových. Objevují se v něm také články z prestižního Harvard Business Review, které redakce na základě licence jako jediná přináší českému publiku.
K dostání je v síti trafik Lagardère. K dostání je také online i jako předplatné přes SEND.
Další číslo magazínu Newstream Club vyjde v prosinci 2023.