Twitter spouští službu Blue. Umožní předplatitelům třeba odvolání tweetu

Americká internetová společnost Twitter spustí první službu pro předplatitele, zatím jen v Kanadě a Austrálii. Sociální síť má dosud příjmy téměř výhradně z reklamy, předplatné má být dalším zdrojem výdělku. Služba Twitter Blue je určena pokročilým uživatelům, kteří budou ochotni připlatit si každý měsíc v přepočtu méně než stokorunu za exkluzivní funkce.
Předplatitelé Twitter Blue získají možnost náhledu napsaného tweetu, aby ho v případě potřeby mohli před zveřejněním opravit. Budou moct vytvářet záložky, aby si lépe zorganizovat ukládané tweety. Zvláštní režim jim také umožní lépe číst dlouhá vlákna. Firma jim také nabídne úpravy v mobilní aplikaci a poskytne zvláštní zákaznickou podporu.
To vše měsíčně za v přepočtu 3,49 amerického dolaru (73 korun) v Kanadě a 4,49 USD (94 korun) v Austrálii. Zda a kdy plánuje Twitter spustit předplatné pro uživatele v jiných zemích, neuvedl.
Podle zprávy o hospodářských výsledcích za letošní první čtvrtletí tvořila reklama 86 procent příjmů firmy. Twitter si letos určil cíl přicházet rychleji s novými službami. Doufá, že do konce roku 2023 se mu tak podaří mít 315 milionů platících uživatelů a zdvojnásobit roční tržby na 7,5 miliardy dolarů (157 miliard korun).
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.