Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Sledovanost prvních dní olympiády překonala v Evropě 100 milionů diváků. O třetinu více než v Tokiu

Diváky lákají i záběry historických památek města
Profimedia.cz
Michal Nosek
nos

Warner Bros. Discovery uvedla, že během čtyř dnů olympijských her v Paříži připojila více zákazníků pro streamování než za celé hry v Tokiu.

Společnost Warner Bros Discovery, která zaplatila 1,3 miliardy eur za celoevropská televizní práva zaznamenala první sobotu her výrazný nárůst předplatitelů svých streamovacích služeb Max a Discovery+. Andrew Georgiou , šéf evropského sportovního podnikání společnosti, to řekl v rozhovoru pro agenturu Bloomberg.

Jak se sportovkyně a sportovci oblékli

Odmítl uvést konkrétní číslo, ale také řekl, že celkový počet streamovaných diváků překonal tokijské číslo po pouhých dvou dnech. Společnost Warner Bros. měla na konci prvního čtvrtletí po celém světě téměř 100 milionů streamovacích zákazníků .

Magická Paříž

Georgiou hovořil z hotelu Raphael v Paříži, kde společnost Warner Bros. zřídilo pět studií pod širým nebem pro vysílání do 50 zemí na pozadí, jako je Eiffelova věž a Arc de Triomphe.

Návrat her do historického evropského města po deseti letech v Japonsku, Číně, Jižní Koreji a Brazílii vyvolal rozruch u diváků, kteří se rádi dívali na plážový volejbal na pozadí Eiffelovy věže a na plavání triatlonistů v řece Seině.

Hvězdy NBA rozsvítí olympiádu v Paříži, basket dobývá svět

Superstars NBA budou nejsledovanějšími sportovci olympiády v Paříži. Basket je globální sport a hvězdy globální celebrity. Proto na úvodním ceremoniálu ponese vlajku USA nejlepší střelec historie LeBron James, Německa Dennis Schroder, ikonou Francie bude fantastický talent Victor Wembanyama, to budou silné momenty. Ale na olympiádě bude v basketu znít i příběh Jižního Súdánu, který se tam kvalifikoval, má skvělý tým a pro chudou a těžce zkoušenou zemi je ten příběh víc než jen sport. A o vlastní slavné basketbalové kariéře v dresu Nové huti Ostrava napíšu až někdy jindy, radši.

Přečíst článek

Nárůst sledovanosti zaznamenala také společnost NBCUniversal, která vlastní americká televizní práva na hry. Sledovanost v hlavním vysílacím čase za první čtyři dny pro NBC dosáhla v průměru 33,8 milionu, což je o 77 procent více než v Tokiu.

Společnost Warner Bros. uvedla, že do pátého dne her přesáhla sledovanost v celé Evropě 100 milionů diváků, což je o třetinu více než za stejné období v Tokiu. Předplatitelé streamovali asi 2,2 miliardy minut, což je šestkrát více než v Tokiu, uvedla společnost.

Zlatá olympijská medaile OH Paříž 2024 s kusem Eiffelovky ve svém středu

Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu

Šampaňské pro vítěze a VIP, medaile od Maison Chaumet, obleky pro personál od Louis Vuittona. Největším sponzorem pařížské olympiády bude král luxusu Bernard Arnault a jeho impérium. Olympiáda se v Paříži koná po sto letech a takovou parádu sport asi ještě nezažil.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Divák u televize

Češi méně koukali na televizi, i tak u ní trávili tři a půl hodiny denně. Ale na Maďary nemají

Přečíst článek
Doporučujeme