Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Lidl přestěhuje svou outletovou prodejnu do Olomouce

Lidl
ČTK
 ČTK

Obchodní řetězec Lidl v červnu přestěhuje svou první outletovou prodejnu z pražských Štěrbohol do obchodní zóny v okrajové části Olomouce, uvedl jednatel společnosti Lidl ČR Petr Krula. Přesný termín otevření olomoucké prodejny Lidl s předstihem zveřejní. Prodejna, ve které obchodní řetězec se slevou nabízí neprodané zboží z týdenních akcí, byla v Retail parku Štěrboholy otevřena na začátku letošního roku. Do prodejny tehdy zamířil velký počet zákazníků, což způsobilo dopravní komplikace ve štěrboholské obchodní zóně a jejím okolí.

Outletová prodejna bude přestěhována do Olomouce kvůli tomu, že společnosti Lidl končí nájemní smlouva s provozovatelem Retail parku Štěrboholy. „Novou vhodnou lokalitu se nám podařilo zajistit v retail parku Park&Shop Olomouc v ulici Kafkova. Obchodní zóna v Olomouci disponuje dostatečným množstvím parkovacích míst a dobrým dopravním spojením. V dané obchodní zóně již od roku 2022 funguje také klasická prodejna Lidl, která zůstane dál v provozu bez jakýchkoliv změn,“ uvedl Krula.

V outletové prodejně v Olomouci bude k dostání oblečení, nářadí, vybavení do domácnosti, hračky, obuv či pomůcky na cvičení a volný čas. Společnost Lidl nabízený sortiment každý týden doplní. „Olomoucká prodejna v průběhu června vystřídá outletovou prodejnu v Praze, kterou jsme v lednu letošního roku otevírali v Retail parku Štěrboholy. Projekt byl od začátku plánovaný jako dočasný, a proto byla nájemní smlouva uzavřena pouze na omezenou dobu,“ dodal Krula.

Lidl je největším obchodním řetězcem v Česku. Na tuzemském trhu provozuje 322 prodejen, které zásobuje pomocí pěti logistických center. Ve zkráceném účetním období od 1. března 2023 do 1. prosince 2023 dosáhl čistého zisku 3,1 miliardy korun a celkových tržeb 66,7 miliardy korun. V účetním roce od 1. března 2022 do 28. února 2023 čistý zisk Lidlu ČR činil 5,2 miliardy korun a celkové tržby 84,4 miliardy korun. Lidl ČR na začátku předloňského prosince změnil svou právní formu z veřejné obchodní společnosti na společnost s ručením omezeným.

Kaufland

Kaufland zvýší platy. Zaměstnance odmění líp než Albert

Obchodní řetězec Kaufland ČR zvýší od 1. července letošního roku mzdy provozním zaměstnancům na prodejnách, v logistice a masozávodě, a to průměrně o deset procent. Do navyšování mezd Kaufland v tomto roce investuje 613 milionů korun. Přidáno letos dostali například také zaměstnanci řetězce Albert ČR, třeba ti na prodejnách v průměru o šest procent.

Přečíst článek

Přichází Global Minds. Projekt oslavující zahraniční lídry působící v Česku

Deset z patnácti nejvýznamnějších firem v Česku má ve svém vedení zahraniční manažery a manažerky. Ať už jde o automobilky Škoda nebo Hyundai, energetický E.ON, petrochemický a rafinérský Orlen Unipetrol nebo maloobchodní Lidl, Penny či Kaufland, vliv zahraničních expertů na byznysové prostředí v tuzemsku je zásadní. Jejich neocenitelnou globální zkušenost mapuje nový projekt Global Minds, jehož mediálním partnerem je také Newstream.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Cesta z maringotky k oceňované prodejně. Levandulové údolí soutěží ve finále Visa Czech Top Shop 2025

Přečíst článek
Doporučujeme