Reklama

Konec čekání? Pošta umožní objednat se přímo k přepážce on-line

Česká pošta ilustrační foto
ČTK
 ČTK

Novinka se nyní testuje na 400 provozovnách státního podniku, kde je vyvolávací systém.

Česká pošta začala na téměř 400 pobočkách vybavených vyvolávacím systémem testovat možnost objednat se k přepážce on-line. Další pobočky budou postupně přibývat. Nová služba má šetřit čas zákazníků i personálu pošty. Klientů, kteří přijdou na pobočku bez objednání, se nový systém práce negativně nedotkne.Uvedl to mluvčí pošty Matyáš Vitík.

Na webové stránce www.postaonline.cz/rezervace je možné vybrat si konkrétní pobočku České pošty, službu, datum a čas, kdy se klient na poštu dostaví. Po zadání údajů přijde zákazníkovi potvrzení o vytvoření rezervace a kód, který zadá na poště do vyvolávacího systému. Poté jde ihned k přepážce vyřídit si svoji objednanou službu. Rezervaci lze provést ještě hodinu před návštěvnou pobočky. Na místo je potřeba se dostavit v intervalu pět minut před potvrzeným časem a deset minut po něm.

Služby, které se dají během testovací fáze objednat, jsou například odeslání a vyzvednutí dopisů a balíků, služby kontaktního místa s veřejnou správou Czech Point nebo bankovní a pojišťovací služby. Testování se uskuteční během července a srpna, poté bude vyhodnoceno a systém případně upraven.

Česká pošta provozuje 3200 poboček a zaměstnává téměř 27 tisíc lidí. Pobočková síť by se měla v roce 2023 oddělit do samostatného státního podniku.

Foto: ČTK

Reklama

Související

Reklama
Doporučujeme