Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Buduj značku

Buduj značku

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.

Michal Řezníček, Jiří Kastner: Když máte myšlenku a nadšení, nabalíte na sebe šikovné lidi
podcast

Michal Řezníček, Jiří Kastner: Když máte myšlenku a nadšení, nabalíte na sebe šikovné lidi

Kariéra Michala Řezníčka je pevně spjata s financemi a pojišťovnictvím. Začínal v České pojišťovně, nyní je CEO a člen představenstva v Direct pojišťovně a také partnerem ve VIGO Investments. Jiří Kastner je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership. S Michalem a Jiřím v této epizodě rozebíráme brand Direct pojišťovny. Michal totiž nechce být manažerem klasického korporátního střihu. A snaží se, aby taková nebyla ani Direct pojišťovna. Jaké pracovní prostředí se tedy snaží vytvářet? Jaké lidi takový styl práce přitahuje? A které naopak odradí? Jakými metodami Michal s Jiřím rozpoznají ty pravé kandidáty?
Přečíst článek
Výsledky exkluzivního průzkumu posluchačů českých podcastů
podcast

Výsledky exkluzivního průzkumu posluchačů českých podcastů

Jako každý rok jsme i letos ve spolupráci se společností IPSOS vytvořili průzkum, který mapuje posluchačské návyky. Poslechněte si výsledky! 📣 IT konference, která rozstřelí zažité pořádky? ➡️ No Bullshit  ➡️ 26.3.2024  ➡️ Cubex Centrum Praha
Přečíst článek
Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
podcast

Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?

V dnešní epizodě se ponoříme do světa marketingu a odhalíme, jak dlouho může trvat, než začnete vidět výsledky vašich marketingových aktivit. Od strategického plánování přes realizaci až po analýzu výsledků, prozkoumáme klíčové faktory, které ovlivňují časový rámec úspěchu v marketingu. Zjistěte, jaké jsou realistické očekávání pro různé typy marketingových kampaní a jak můžete své strategie optimalizovat, aby vaše marketingové úsilí přinášelo ovoce rychleji. Připojte se k nám, abyste pochopili, jak trpělivost a správné taktiky mohou vést k dlouhodobému úspěchu ve vašich marketingových snahách.
Přečíst článek
Sandra Kalijanko: Dobrý web by vás měl navigovat sám, neměli byste na něm bloudit
podcast

Sandra Kalijanko: Dobrý web by vás měl navigovat sám, neměli byste na něm bloudit

Sandra Kalijanko působí v MONETA Money Bank na pozici Senior manažer Web Portals & Direct Communications. Zastřešuje zde především webové portály a digitální marketing. Sandra tak stojí i za redesignem webu Monety. V dnešním rozhovoru probereme vše od samotné tvorby webu, využití analytických nástrojů, zpětné vazby od návštěvníků webu, generování a sběr leadů, SEO a mnoho dalšího. Tento rozhovor vznikl v rámci spolupráce s MONETA Money Bank.
Přečíst článek
Jak používat video v prodeji?
podcast

Jak používat video v prodeji?

Má v dnešní době smysl nějak upravovat váš prodejní proces? Jedna věc vám může hrát, především v B2B, dost do karet. A to je použití videa. Jak s ním zacházet v obchodním procesu? To je tématem dnešní epizody. 
Přečíst článek
Promptování pro začátečníky aneb Jak správně mluvit s AI.
podcast

Promptování pro začátečníky aneb Jak správně mluvit s AI.

🔘 Co je to vlastně “prompt”? 🔘 Jak AI naučit, aby mi rozuměla? 🔘 Jak ji přimět k tomu, aby mi dávala to, co po ní chci? 🔘 Jak si vytvořit AI asistenta? 🔘 A pro jaké firmy a obory má užívání umělé inteligence největší význam? Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz. 
Přečíst článek
Kde brát inspiraci pro marketingový obsah?
podcast

Kde brát inspiraci pro marketingový obsah?

Všichni jsme se nejspíš ocitli v situaci, kdy došly nápady. Existují ale tipy na to, jak si vždy pomoci. V této epizodě podcastu Buduj značku vám je ukážeme. 📣 IT konference, která rozstřelí zažité pořádky? ➡️ No Bullshit  ➡️ 26.3.2024  ➡️ Cubex Centrum Praha
Přečíst článek
Robin Štrégl: Ethical sourcing? Mapujeme cestu materiálů od začáku až k finálnímu prodkutu.
podcast

Robin Štrégl: Ethical sourcing? Mapujeme cestu materiálů od začáku až k finálnímu prodkutu.

Co byl první impuls pro rozjezd značky? Jak klíčová je pro OWEN STITCH udržitelnost? Proč nedělají na sezonu, ale chtějí mít permanentní kolekci? Jaká materiály OWEN STITCH používá a odkud pochází?  Robin Štrégl je fotograf a kameraman. V roce 2019 rozšířil svoje aktivity, když založil spolu s Pavlem Dolníčkem značku OWEN STITCH. Ta vyrábí eticky vyrobené oblečení, oděvní doplňky a personalizované předměty. Cílem je vyrobit produkty "na věčnost" a snižovat spotřebu, výhradně za použití přírodních materiálů.
Přečíst článek
Co určitě nedělat v B2B salesu?
podcast

Co určitě nedělat v B2B salesu?

V této epizodě se zabýváme běžnými nástrahami a chybami, kterých je třeba se vyvarovat ve světě B2B obchodu. Od chybných kroků v komunikaci a řízení vztahů až po neefektivní marketingové strategie a zanedbávání potřeb zákazníků - tento díl nabízí cenné rady pro profesionály, kteří se snaží vyniknout v oblasti B2B. Připojte se k nám, abychom vám poskytli praktické tipy a odborné postřehy, které vám pomohou orientovat se ve složitostech B2B transakcí a budovat úspěšné a trvalé obchodní vztahy. 📣 IT konference, která rozstřelí zažité pořádky? ➡️ No Bullshit  ➡️ 26.3.2024  ➡️ Cubex Centrum Praha
Přečíst článek
Jak se odlišit ve vaší osobní značce?
podcast

Jak se odlišit ve vaší osobní značce?

V tomto díle Buduj značku se ponoříme do světa osobního brandingu, začneme jeho definicí, významem a tím, jak se liší od firemního brandingu. Seriál se zabývá také vývojem výrazné vizuální identity, včetně tipů pro tvorbu působivých log a návrhů. Zabýváme se inovativními marketingovými strategiemi, zejména kreativním využitím sociálních médií, a zdůrazňujeme roli tvorby obsahu při budování značky. 📣 Zveme vás na online masterclass Řízení projektů v době AI od SHINE Consulting. Registrace na kurz probíhá ZDE 
Přečíst článek
Miroslav Vaško: hledejte talenty i v době, kdy nenabíráte!
podcast

Miroslav Vaško: hledejte talenty i v době, kdy nenabíráte!

Jak má firma úspěšně komunikovat s pracovním trhem? Jakou roli dnes hraje chování firmy při náběru talentů? Jak přesně změnil hiring freeze situaci na trhu? Jaká je role employer brandingu? Miroslav Vaško je co-founder české recruitment agentury Nymble, kde už téměř 20 let zabývá náborem a relokací IT profesionálů pro startupy i přední technologické firmy jako například Microsoft či Skype.
Přečíst článek
Riva Karo, Martin Mára: V byznys hubu Opero směřujeme k naplnění vize moderního Česka
podcast

Riva Karo, Martin Mára: V byznys hubu Opero směřujeme k naplnění vize moderního Česka

V dnešním rozhovoru se budeme věnovat pražskému byznys hubu Opero a jeho aktivitám, které mají za cíl podpořit nejen české podnikatele a podnikatelky. Bavit se dnes budeme o mentoringovém programu DoToho!, startupovém akcelerátoru Ment2Grow a také o programu Yodas, který umožňuje zkušeným majitelům firem řešit klíčové otázky jejich byznysu a do kterého je také právě teď možné se přihlásit. To jsou témata, která s hosty rozebereme v dnešní epizodě podcastu Buduj značku. Riva Karo i Martin Mára jsou zkušenými hráči na poli eventů. Riva je programovou manažerkou akcelerátoru Ment2Grow a zároveň řídí partnerství v Operu, Martin je programový manažer DoToho!, jeho práci ale můžete znát i z reklamního prostředí, nebo například z Metronome festivalu.
Přečíst článek
Trendy v B2B salesu, na které si dát v roce 2024 pozor
podcast

Trendy v B2B salesu, na které si dát v roce 2024 pozor

Jaká bude budoucnost B2B prodeje? Poslechněte sinejnovější díl podcastu Buduj značku - Trendy B2B prodeje v roce 2024, na které si dejte pozor. Ponoříme se do nejmodernějších strategií, technologického pokroku a vyvíjejících se očekávání zákazníků, které utvářejí prostředí B2B. Udržte si náskok v prodejním procesu  i v roce 2024. 📣 Zveme vás na online masterclass Řízení projektů v době AI od SHINE Consulting. Registrace na kurz probíhá ZDE 
Přečíst článek
Karel Hrdlička, Ivana Bartoňková: Řízení firmy v Odoo je intuitivní, ušetří vám čas a bude vás bavit
podcast

Karel Hrdlička, Ivana Bartoňková: Řízení firmy v Odoo je intuitivní, ušetří vám čas a bude vás bavit

Jaký je příběh vzniku Origamis? V čem spočívají domény a klíčové výhody systému Odoo? Jakou přidanou hodnotu přidává Origamis při implementaci? Pro jaké typy společností Origamis implementuje tento ERP?  Karel Hrdlička i Ivana Bartoňková působí v Origamis, kde na českém trhu implementují řešení na bázi Odoo. To je open sourcový ERP systém k digitálnímu firemnímu řízení od startupů až ke korporacím. 
Přečíst článek
Trendy v marketingu v roce 2024, na které si dát pozor
podcast

Trendy v marketingu v roce 2024, na které si dát pozor

Dnes se ponoříme do budoucnosti marketingu! V této epizodě prozkoumáme trendy roku 2024, od digitální transformace a rostoucího vlivu umělé inteligence až po nejnovější změny ve strategiích sociálních médií. Získejte náskok ještě teď. 
Přečíst článek
Václav Nedvídek: Téměř každé rozhodnutí ve firmě se týká financí, nepodceňte tedy finanční řízení
podcast

Václav Nedvídek: Téměř každé rozhodnutí ve firmě se týká financí, nepodceňte tedy finanční řízení

Proč je externí finanční řízení ideální právě pro malé a střední firmy? Kdy už nestačí vést účetnictví a rozhodovat intuitivně? Co všechno dělá externí CFO, když přijde do nové firmy? Překrývá se externí finanční řízení s krizovým řízením? Jaké spektrum služeb nabízí My Value Officer? Václav Nedvídek je CEO a zakladatel společnosti My Value Officer, která poskytuje externí finanční řízení s přesahem do strategických rozhodnutí, které pomohou posunout byznys kupředu. My Value Officer poskytuje své služby především pro startupy, malé a střední firmy. 
Přečíst článek
Tomáš Tydlačka: Marketing v realitách je velmi specifický, stále zkoušíme nové metody.
podcast

Tomáš Tydlačka: Marketing v realitách je velmi specifický, stále zkoušíme nové metody.

Jaká byla studijní a profesní dráha, po které Tomáš došel až k Tomas Media? Co ho vedlo k prostředí marketingu v realitách? Jakým klíčem vybírá makléře, se kterými spolupracuje? Jak využívá AI?  Tomáš Tydlačka se pohybuje v digitálním marketingu už od střední školky. Je zakladatel agentury Tomas Media, kde se s kolegy zaměřují na digitální marketing v realitách vytvářením výkonnostně zaměřených kampaní výhradně s realitními makléři a majiteli realitních kanceláří. Tomáše můžete slyšet také v jeho podcastu Tomáš Tydlačka Talk Talk. 
Přečíst článek
37 statistik o podcastech, které byste měli v roce 2024 znát
podcast

37 statistik o podcastech, které byste měli v roce 2024 znát

V novém díle podcastu Buduj značku se podíváme do světa čísel. Budeme se bavit o tom, jak podcasty stále víc ovlivňují marketingové vnímání firem. A řekneme si celkem 37 statistik, které by vás neměly minout. Pomohou vám nastoupit do podcastového vlaku a třeba vám i dodají nápady nebo myšlenky, jak podcast zakomponovat do vaší marketingové komunikace. 
Přečíst článek
Jak vybudovat lidskost v marketingu?
podcast

Jak vybudovat lidskost v marketingu?

Proč je vlastně důležité být autentický ve vašich marketingových aktivitách? Rok 2024 je tady a s ním i nová pravidla, která bude potřeba implementovat v praxi.  Tři klíčové informace z této epizody:  Zapomeňte na všechny marketingové poučky Snažte se mluvit jazykem, kterým mluví vaše cílová skupina Buďte mezi lidmi a propagujte značku přímo s lidmi, kteří jsou vaše cílová skupina
Přečíst článek
Kastner & Palacká: Osobní značky konkrétních lidí začínají být důležitější než značky firem
podcast

Kastner & Palacká: Osobní značky konkrétních lidí začínají být důležitější než značky firem

Firemní branding versus osobní brand. Chtějí stále ještě zaměstnanci pracovat pro velké značky? Nebo je čím dál důležitější "s kým a pro koho" budou ve firmě pracovat?  Firemní branding se začíná čím dál silněji propisovat ke konkrétním zaměstnancům a osobní branding tak roste na své důležitosti. Firmy na to musí reagovat nejen změnou firemní strategie, ale především daleko více ve spolupráci s konkrétními zaměstnanci.  Jiří Kastner zastává jasný názor: "Vše, a tedy i skutečně kvalitní branding je stále více a více závislý na kvalitách a síle osobnosti konkrétních lidí."  O aktuálních trendech v managementu a osobním brandingu si v této epizodě povídáme s Jiřím Kastnerem, kterého si na rozvoj a trénink osobnosti najímají nejen velmi úspěšní manažeři a sportovci, ale také ti kteří svou cestu k úspěchu a silnému brandu teprve zahájili.  Do diskuze se přidala také Martina Palacká, která díky svým velmi úspěšným projektům pro řadu firemních i osobních značek patří již několik let mezi velmi respektované brand specialisty. V současnosti Martina řídí employer branding Komerční banky. 
Přečíst článek

News box

Americký dolar na devizových trzích 📈 zpevňuje vůči hlavním měnám. Podle agentury Reuters se tak děje částečně v důsledku očekávání dohod s řadou obchodních partnerů, včetně Číny, jež by mohly zmírnit dopad amerických cel na většinu zboží. Naopak japonský jen dnes oslabuje, protože centrální banka (BOJ) ponechala úrokové sazby beze změny a snížila prognózy růstu právě kvůli americkým clům.
Za vyváženou a spravedlivou ukrajinský prezident 👨 Volodymyr Zelenskyj označil dohodu uzavřenou se Spojenými státy, na základě které Američané získají přístup k ukrajinským přírodním zdrojům a díky níž vznikne společný investiční fond obnovy Ukrajiny. Zelenskyj v proslovu zveřejněném na jeho účtu na telegramu řekl, že dohoda se během přípravy změnila a že otevírá cestu k modernizaci průmyslu na Ukrajině a vytváří investiční možnosti v této zemi.
Letecký dopravce Ryanair pohrozil zrušením objednávek stovek letadel amerického výrobce Boeing, pokud výrazně vzrostou cla v důsledku celní války vedené Spojenými státy. Ryanair by v takovém případě hledal alternativy, včetně čínského výrobce letadel COMAC, uvedl podle agentury Reuters šéf společnosti Michael O'Leary v dopise jednomu z významných amerických zákonodárců.
Ceny ropy dnes na světových trzích 📈 rostou poté, co dobré čtvrtletní výsledky společností Meta a Microsoft podpořily americké akcie a vyvážily obavy o americkou ekonomiku a vyhlídky na vyšší těžbu ropy státy skupiny OPEC+. Tu tvoří členové Organizace zemí vyvážejících ropu (OPEC) a jejich spojenci včetně Ruska.
Plánovaná víkendová jednání mezi Íránem a Spojenými státy v Římě o rychle postupujícím jaderném programu Teheránu byla 👉 odložena. Dnes to podle agentur oznámil Omán, kde se minulý týden konaly třetí nepřímé rozhovory mezi zástupci Íránu a USA, jejichž cílem je uzavřít novou jadernou dohodu.
Vedení polské armády jako lež a manipulaci  odmítlo tvrzení spolupracovníka krajně pravicového politika Grzegorze Brauna, že Polsko zahájilo přípravy na vojenskou intervenci na Ukrajině. Europoslanec Braun kandiduje v prezidentských volbách, které Polsko čekají ve druhé polovině května.
Ukrajinská vláda zveřejnila 📜 text dohody mezi Spojenými státy a Ukrajinou o vzniku společného investičního fondu obnovy, který poskytne Američanům přístup k ukrajinským přírodním zdrojům. Dokument zmiňuje ukrajinské zásoby a ložiska přes pěti desítek nerostů a ropy či zemního plynu.
Americkému řetězci rychlého občerstvení McDonald's 📉 klesl v prvním čtvrtletí čistý zisk o tři procenta na 1,86 miliardy dolarů (40,9 miliardy korun). Celosvětové tržby v provozovnách otevřených nejméně jeden rok se pak za leden až březen nečekaně snížily o jedno procento, jak na zákazníky doléhá ekonomika nejistota.
Za důležitý milník v partnerství Ukrajiny a Spojených států označil ukrajinský ministr zahraničí 👨 Andrij Sybiha dohodu o vytvoření společného investičního fondu obnovy, která podle médií poskytne Američanům přístup k ukrajinským přírodním zdrojům. Dohodu ve středu podepsali představitelé obou zemí. 
Podpis dohody o minerálech mezi Spojenými státy a Ukrajinou je podle ministra zahraničí Jana Lipavského (nestr.) dalším důkazem, že Ukrajina je skutečně 👍 připravena na mírová jednání. Naopak Rusko se dál vykrucuje a nereaguje na americkou snahu válku ukončit, řekl Lipavský. 
Doporučujeme