Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Řehák z Directu staví miliardovou síť autoservisů

Pavel Řehák, spolumajitel pojišťovny Direct
pojišťovna Direct
Tereza Zavadilová

Pojišťovna Direct, což je první česká online pojišťovna, buduje síť autoopraven a autoslužeb. Cílově by měla mít miliardový obrat, jak serveru newstream.cz potvrdil majitel Directu Pavel Řehák. „Chceme se dostat na pět, šest miliard korun v obratu, což je cesta na dva, tři roky,” dodal. 

Pavel Řehák, spolumajitel pojišťovny Direct Tereza Zavadilová

Projekt spustila pojišťovna letos na jaře a zatím má velmi dobré ohlasy. „Už jen to, že jsme se klientů, kteří měli bouračku v Praze, ptali, zda vůz chtějí nechat opravit u nás, mělo velký efekt,” říká šéf tuzemské pojišťovny. Projekt Direct Auto vede Petr Lehký, který dříve působil jako šéf TUkas Group a úvod své pracovní cesty trávil ve Škoda Auto. První firmou, kterou Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. „Poskládali jsme tým kombinací lidí z autobyznysu a lidí z jiných sektorů, abychom kombinovali pohledy, a zatím to vypadá velmi dobře,” poznamenal Řehák.

Smyslem projektu podle Řeháka není cenový dumping. „Určitě není smyslem mít cenovou válku. Stejně jako v jiných odvětvích nám jde o zlepšení klientského zážitku, řešíme dopravu auta, bouračky, mobilitu obecně - a pak jde o poměr mezi cenou a výkonem, nikoli o nejlevnější řešení se špatnou kvalitou,” vysvětlil Řehák. 

Direct má aktuálně asi 400 tisíc zákazníků v oblasti povinného ručení. Loni dosáhla objemu 2,2 miliardy předepsaného pojistného. Pojišťovna Direct patří do skupiny Vigo Investments, stejně jako Fidoo, které působí v B2B byznysu a nabízí řešení pro firemní vyúčtování.

Foto: Direct pojišťovna

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

CEO Nvidia Jensen Huang

Nvidia porazila další milník. Její hodnota přeskočila hranici pěti bilionů dolarů

Přečíst článek
Warren Buffett

Tomáš Tyl: Jak vznikl Buffettův indikátor a proč je jeho význam přeceňovaný

Přečíst článek
Doporučujeme