Unilever oznamuje vznik The Magnum Ice Cream Company
Samostatně řízená společnost The Magnum Ice Cream Company v České republice a na Slovensku zahrnuje značky Algida, Magnum, Ben & Jerry´s, Carte D´Or, Cornetto a lokální značky Míša, Eskymo nebo Ledňáček. Globální zmrzlinový byznys s obratem 8,3 miliardy eur bude řízen z Amsterdamu.
Nově vzniklá zmrzlinová společnost The Magnum Ice Cream Company je řízena samostatně od ostatních divizí Unileveru, nadnárodního výrobce potravin, kosmetiky a produktů péče o domácnost.
Oznámení nového názvu samostatné společnosti navazuje na prohlášení z minulého roku, kdy Unilever oznámil svůj záměr oddělit divizi zmrzliny, aby vytvořil přední světový podnik zaměřený na jednu kategorii s cílem podpořit její růstový potenciál.
Českou a slovenskou pobočku výrobce potravin a spotřebního zboží Unilever nově vede Jano Hlaváč. Unilever oznámil, že Hlaváč ve funkci počátkem roku vystřídal Vojtěcha Bukače. Ten byl ředitelem od podzimu 2023 a nově vede obchodní týmy pro ČR a Slovensko.
Novým šéfem Unileveru pro Česko a Slovensko je Jano Hlaváč
Zprávy z firem
Český a slovenský tým vede od ledna 2025 Eva Kadlecová, která byla jmenována do role generální ředitelky. Ta zároveň přebírá také zodpovědnost za řízení Out Of Home (HoReCa, čerpací stanice, sezónní místa, convenience, atd.) obchodního týmu v rámci střední a východní Evropy.
„Jsem velmi ráda, že mohu spolu s týmem navázat na naši dosavadní práci a posunout ji v nové zmrzlinové společnosti ještě o kus dále. Zmrzlinová kategorie má obrovský potenciál a věřím, že ho dokážeme, v samostatně stojící firmě, plně využívat a přinášet tak do českých i slovenských domácností ještě více úsměvů a radosti, které zmrzlina probouzí. Interně je naším úkolem také nastavit správně firemní kulturu a v neposlední řadě pokračovat v zodpovědném businessu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům,“ uvedla Eva Kadlecová.
Vojtěch Bukač od loňského podzimu řídí českou i slovenskou pobočku globálního gigantu Unilever. Ve firmě působí na různých pozicích už více než jedenáct let. Jak se dívá na společností rezonující téma udržitelnosti? Co pro to v Unileveru dělají? A jak jinak se snaží oslovovat mladou generaci?
Češi milují slevy. V akcích nakupují až 70 procent výrobků, říká Vojtěch Bukač z Unileveru
Zprávy z firem
Eva Kadlecová získala zkušenosti z brand marketingu margarínových značek a následně v rámci divize zmrzlin řídila brand marketing impulsního a multipackového portfolia. Poté vedla trade marketingový a obchodní tým Algidy. Od roku 2022 do konce roku 2024 vedla Algidu z pozice Country Leadra pro Česko a Slovensko, kdy zodpovídala za výsledky jednotlivých značek a obchodní tým Algidy.
Od ledna 2025 rozšířila své zodpovědnosti do plného řízení česko-slovenského byznysu za zmrzlinu a je zodpovědná za strategické směřování obchodního týmu Out Of Home v regionu střední a východní Evropy.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.