Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Unilever oznamuje vznik The Magnum Ice Cream Company

Eva Kadlecová
Unilever
Komerční spolupráce

Samostatně řízená společnost The Magnum Ice Cream Company v České republice a na Slovensku zahrnuje značky Algida, Magnum, Ben & Jerry´s, Carte D´Or, Cornetto a lokální značky Míša, Eskymo nebo Ledňáček. Globální zmrzlinový byznys s obratem 8,3 miliardy eur bude řízen z Amsterdamu.

Nově vzniklá zmrzlinová společnost The Magnum Ice Cream Company je řízena samostatně od ostatních divizí Unileveru, nadnárodního výrobce potravin, kosmetiky a produktů péče o domácnost.

Oznámení nového názvu samostatné společnosti navazuje na prohlášení z minulého roku, kdy Unilever oznámil svůj záměr oddělit divizi zmrzliny, aby vytvořil přední světový podnik zaměřený na jednu kategorii s cílem podpořit její růstový potenciál.

Jano Hlaváč, nový CEO českého a slovenského Unileveru

Novým šéfem Unileveru pro Česko a Slovensko je Jano Hlaváč

Českou a slovenskou pobočku výrobce potravin a spotřebního zboží Unilever nově vede Jano Hlaváč. Unilever oznámil, že Hlaváč ve funkci počátkem roku vystřídal Vojtěcha Bukače. Ten byl ředitelem od podzimu 2023 a nově vede obchodní týmy pro ČR a Slovensko.

Přečíst článek

Český a slovenský tým vede od ledna 2025 Eva Kadlecová, která byla jmenována do role generální ředitelky. Ta zároveň přebírá také zodpovědnost za řízení Out Of Home (HoReCa, čerpací stanice, sezónní místa, convenience, atd.) obchodního týmu v rámci střední a východní Evropy.

„Jsem velmi ráda, že mohu spolu s týmem navázat na naši dosavadní práci a posunout ji v nové zmrzlinové společnosti ještě o kus dále. Zmrzlinová kategorie má obrovský potenciál a věřím, že ho dokážeme, v samostatně stojící firmě, plně využívat a přinášet tak do českých i slovenských domácností ještě více úsměvů a radosti, které zmrzlina probouzí. Interně je naším úkolem také nastavit správně firemní kulturu a v neposlední řadě pokračovat v zodpovědném businessu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům,“ uvedla Eva Kadlecová.

Češi milují slevy. V akcích nakupují až 70 procent výrobků, říká Vojtěch Bukač z Unileveru

Vojtěch Bukač od loňského podzimu řídí českou i slovenskou pobočku globálního gigantu Unilever. Ve firmě působí na různých pozicích už více než jedenáct let. Jak se dívá na společností rezonující téma udržitelnosti? Co pro to v Unileveru dělají? A jak jinak se snaží oslovovat mladou generaci?

Přečíst článek

Eva Kadlecová získala zkušenosti z brand marketingu margarínových značek a následně v rámci divize zmrzlin řídila brand marketing impulsního a multipackového portfolia. Poté vedla trade marketingový a obchodní tým Algidy. Od roku 2022 do konce roku 2024 vedla Algidu z pozice Country Leadra pro Česko a Slovensko, kdy zodpovídala za výsledky jednotlivých značek a obchodní tým Algidy.

Od ledna 2025 rozšířila své zodpovědnosti do plného řízení česko-slovenského byznysu za zmrzlinu a je zodpovědná za strategické směřování obchodního týmu Out Of Home v regionu střední a východní Evropy.

ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.

Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka

O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.

Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.

Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.

Související

Květinářství Rozkvetlo získalo ocenění Česko platí kartou za první pololetí 2025

Přečíst článek
Doporučujeme