Novým generálním ředitelem Českých Radiokomunikací bude Miloš Mastník
Novým generálním ředitelem Českých Radiokomunikací (ČRa) bude 1. července dosavadní obchodní ředitel Miloš Mastník, oznámila firma.
Dosavadní šéf ČRa Vít Vážan po osmiletém působení v roli finančního a generálního ředitele na vlastní žádost odchází. Mastník působí v ČRa v pozici obchodního ředitele od října 2016. Věnoval se vedení obchodních aktivit, včetně produktového managementu, podpory prodeje a zákaznických řešení, a také vedení marketingu a péče o zákazníky. Má dlouholetou zkušenost z oblasti telekomunikací. Začínal ve společnosti Český Telecom, řadu let zastával vedoucí pozice v GTS Czech a GTS Central Europe. Pracoval také v T-Mobile ČR a byl ředitelem pro obchod a marketing v ČD-Telematika.
„Vít Vážan úspěšně dohlížel na upgrade vysílací technologie na DVB-T2, souběžnou diverzifikaci našeho podnikání do datových center, ICT, telekomunikací a také na rozvoj národní sítě IoT a specializované komunikační sítě pro českou záchrannou službu. Miloš Mastník s ním po celou dobu úzce spolupracoval, má silné vztahy se zákazníky a věříme, že povede ČRa do období dalšího rozvoje a růstu,“ uvedl předseda představenstva Steven Marshall.
České Radiokomunikace se vedle provozování vlastní sítě televizních a rozhlasových vysílačů zaměřují na propojování světa televize, rádia a internetu. Provozují také vlastní datová centra a optickou páteřní síť.
Společnosti ve finančním roce 2020/2021 klesly tržby meziročně zhruba o sedm procent na 2,25 miliardy korun. Zisk klesl na 141,5 milionu korun. Firmu České Radiokomunikace loni koupily od fondů Macquarie Asset Management fondy Cordiant Digital Infrastructure, obchodované na hlavním trhu londýnské burzy.
Společnost CME Media Enterprises (CME) ze skupiny PPF, která vlastní TV Nova, po souhlasu chorvatských regulačních orgánů dokončila koupi televize RTL Chorvatsko. CME oznámila, že nyní vlastní šest televizních společností v šesti zemích střední a východní Evropy, které zahrnují 42 kanálů a dosahují celkového počtu 49 milionů diváků. PPF dokončila akvizici chorvatské televize RTL
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?