Hledáme nejbláznivější ubytování. Nabízíme za ně i 100 tisíc, vyzývá Airbnb
Jen tak něco normálního? To nestačí. Ubytovací platforma Airbnb chce pro své klienty najít to nejbláznivější. Tomu, kdo ho postaví, nabízí 100 tisíc dolarů, upozorňuje agentura Bloomberg.
Mezinárodní ubytovací platforma AirBnB chce v rámci konkurenčního boje nalákat nové klienty na co možná nejbláznivější ubytování. Spustila proto speciální 10 milionový fond, píše agentura Bloomberg.
Sumu 10 milionů dolarů plánuje vedení AitBnB rozdat mezi stovku návrhů, které má ze všech přihlášených vybrat odborná porota, v niž zasedne například americká designérka Iris Apfel a architekt Koichiho Takady ze Sydney.
Ve snaze přiblížit svým zákazníkům ty nejzajímavější zážitky a ubytování v méně známých lokalitách se proměnil i web, přibyla na něm speciální záložka nabízející ubytování: jako jsou stromové domy, hausbóty nebo UFO domy.
„Nabízíme kreativitu ve všech podobách a velikostech. Stačí si podrobně prohlédnout OMG rubriku, v níž najdete náš výběr těch nejpodivnějších domů. Pokud ale máte vlastní tip, zašlete nám ho a dostanete za něj můžete až 100 tisíc dolarů,“ píše se na stránce fondu.
Airbnb, stejně jako konkurenční Expedia Group a Booking Holding očekávají velmi silnou letní sezónu. Ta má podle nich být dokonce jednou z nejsilnějších v celé jejich historii, a to navzdory razantnímu zdražování energií nebo letenek.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.