Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hledáme nejbláznivější ubytování. Nabízíme za ně i 100 tisíc, vyzývá Airbnb

Hledáme nejbláznivější ubytování. Nabízíme za ně i 100 tisíc, vyzývá Airbnb
Petra Nehasilová Jansová
pej

Jen tak něco normálního? To nestačí. Ubytovací platforma Airbnb chce pro své klienty najít to nejbláznivější. Tomu, kdo ho postaví, nabízí 100 tisíc dolarů, upozorňuje agentura Bloomberg.

Reklama

Mezinárodní ubytovací platforma AirBnB chce v rámci konkurenčního boje nalákat nové klienty na co možná nejbláznivější ubytování. Spustila proto speciální 10 milionový fond, píše agentura Bloomberg.

Sumu 10 milionů dolarů plánuje vedení AitBnB rozdat mezi stovku návrhů, které má ze všech přihlášených vybrat odborná porota, v niž zasedne například americká designérka Iris Apfel a architekt Koichiho Takady ze Sydney.

Ve snaze přiblížit svým zákazníkům ty nejzajímavější zážitky a ubytování v méně známých lokalitách se proměnil i web, přibyla na něm speciální záložka nabízející ubytování: jako jsou stromové domy, hausbóty nebo UFO domy.

„Nabízíme kreativitu ve všech podobách a velikostech. Stačí si podrobně prohlédnout OMG rubriku, v níž najdete náš výběr těch nejpodivnějších domů. Pokud ale máte vlastní tip, zašlete nám ho a dostanete za něj můžete až 100 tisíc dolarů,“ píše se na stránce fondu.

Reklama

Airbnb, stejně jako konkurenční Expedia Group a Booking Holding očekávají velmi silnou letní sezónu. Ta má podle nich být dokonce jednou z nejsilnějších v celé jejich historii, a to navzdory razantnímu zdražování energií nebo letenek.

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme