Novým členem představenstva Patria Finance je Martin Mráček
                            Mráček je ve své nové roli zodpovědný za řízení obchodu, institucionální obchodování a investiční výzkum v Patria Finance ze skupiny ČSOB.
Mráček zastřeší veškeré obchodní aktivity pro české a slovenské klienty. Do představenstva přichází s jasnou vizí rozvoje i s bohatou zkušeností z oblasti finančních trhů a manažerským backgroundem. Od roku 2014 zastával funkci manažera útvaru Obchodování pro firemní klienty v ČSOB.
„I v letošním roce budeme pokračovat v technologických novinkách. Chceme vytvořit nové obchodní aplikace i aplikace, které se budou zaměřovat na vzdělávání. Pokračovat budeme v oblastech robotického investování, kde jsme pionýry díky aplikaci indigo,“ uvedl Mráček.
Patria Finance zároveň oznámila personální změnu na pozici hlavního makléře. S účinností od 1. října 2021 se jím stal Pavol Mokoš, který s zaměřuje zejména na přípravu investičních strategií a investičního poradenství v oblasti akcií, ETF, fondů a také dluhopisů.
Mokoš do Patria Finance přichází ze společnosti Traficon, ve které pracoval od roku 2018 na pozici investičního manažera.
>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.