Gabriel Zábušek bude v Publicis Groupe řídit technologické aktivity v regionu CEE
Gabriel Zábušek, dosavadní šéf agentury Kindred, byl v rámci mateřské sítě Publicis Groupe jmenován do nové pozice Chief Technology Officer (CTO) pro region střední a východní Evropy. Od ledna má nově na starost technologické aktivity v 15 zemích.
Novou roli bude zastávat současně se svou stávající pozicí v Kindred. Nově zastřeší všechny technologické aktivity Publicis Groupe CEE od vývoje software a implementace cloudových řešení přes integrace platforem až po partnerství s dodavateli.
„Naší dlouhodobou vizí je být pro klienty partnerem pro velké projekty v oblasti digitální a marketingové transformace. Díky užší spolupráci našich technologických týmů budeme moct nabídnout jejich specializované služby napříč celým regionem a lépe pracovat s jejich kapacitami. Zvládneme tak servisovat i rozsáhlé projekty a klienti budou mít přístup k ještě lepším službám,“ říká Zábušek.
Zábušek bude přímo podřízen Helze Sasdi a Konradu Dorabialskému, kteří společně vedou novou regionální iniciativu Le Pont, v jejím rámci nabízí Publicis Groupe CEE klientům komplexní služby 600 expertů ze tří Center of Excellence v České republice (CRM, data, tech a vývoj), Maďarsku (obsah, dynamická kreativa) a Polsku (commerce, produkce).
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.