Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Eshopař

Eshopař

První český podcast pro reálné e-shopaře. Příběhy malých i velkých e-shopů, zajímavosti pro e-commerce business a tipy na užitečné nástroje. Vše, co byste si jako e-shopař neměli nechat ujít.

S2 Ep12: Bára Kheler - O sociálních sítích pro e-shopy v dnešní době
podcast

S2 Ep12: Bára Kheler - O sociálních sítích pro e-shopy v dnešní době

- Jaké jsou aktuální trendy v sociálních sítích - Které sociální sítě chtít - Facebook, Instagram, TikTok nebo jiné? - Jaké hvězdy se očekávají v sociálních sítích - Jak komunikovat  - Které formáty aktuální fungují - texty, fotky, videa nebo něco jiného ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep11: Vít Mačuda - O sezónních e-shopech a příležitostech na internetu
podcast

S2 Ep11: Vít Mačuda - O sezónních e-shopech a příležitostech na internetu

- Jak vypadaly jeho začátky na youtube - Prodeje na platoformách - Jak zapojit SEO a další kanály do speciálního e-shopu - Proč tvořit tzv. sezónní e-shopy - Proč jich mít nebo nemít více A celý Vítovo příběh a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep10: Jirka Štěpán - O logistice a balení v e-shopech
podcast

S2 Ep10: Jirka Štěpán - O logistice a balení v e-shopech

- Jak se balí v e-shopech - Jaké jsou možnosti a trendy - Raději papír, plast, igelit nebo něco jiného - O ekonomice balení - Jak by měl vypadat proces balení - O balících stolech a dalším vybavení ve skladu ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep9: Martin Zdražil - O značkách a e-shopech
podcast

S2 Ep9: Martin Zdražil - O značkách a e-shopech

- Řeší se značka v posledních letech více než dříve - O kolik dokáže značka prodat produkt dráž - Stavět e-shop na jménu e-shopu nebo mě jako osoby - Co nás čeká v následujících letech ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep8: Juraj Harkabuzik - O zákaznické péči nejen pro české e-shopy
podcast

S2 Ep8: Juraj Harkabuzik - O zákaznické péči nejen pro české e-shopy

- Co vyšlo z výzkumu zákaznické péče v českých e-shopech - Jsou lidé v poslední době náročnější - Jak hledat správné lidi na zákaznickou péči - Jaké kanály převažují - maily, telefony, chaty nebo jiné ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep7: Jirka Novák - O datové analytice v e-shopech a jejím vývoji
podcast

S2 Ep7: Jirka Novák - O datové analytice v e-shopech a jejím vývoji

- Jaký je aktuální stav webové analytiky - O jak velkou část přišly weby změnou v cookies - Kdy Google pozastaví aktuální verzi Google Analytics - Co se stane s analytikou na webech a e-shopech - Kdy přejít z Universal analytics na GA4 - Kdy je oficiální termín "vypnutí" Universal analytics - O kolik dat díky cookies e-shopy přišly - Od jaké velikosti dává smysl nadstavbový systém na analytiku ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep6: Zuzana Veselá - Veselá copywriterka o copy a obsahu pro weby a e-shopy
podcast

S2 Ep6: Zuzana Veselá - Veselá copywriterka o copy a obsahu pro weby a e-shopy

- Co Zuzana skutečně jako copywriterka dělá - Jak vypadá práce copywritera - Má e-shopař chtít copywritera nebo si má texty psát radší sám - Jak se dělá copy správně a co je desatero copywritingu - Jak vypadá copy peklo - Vyhledávače jsou chyřejší než dříve - Jak to vypadalo dříve a dnes - Jak vypadá boj google proti nekvaltinímu obsahu - Jak se "optimalizují" texty pro Seznam.cz a Google.com - Bude se copy ubírat směrem k dalšímu obsahu - fotkám, videím apod. - Co obnáší být obsahový manažer  - Kde se berou témata k vytváření obsahu ... a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S2 Ep5: Katka Fišerová - O převzetí a budování remote firmy, vizích a práci s lidmi
podcast

S2 Ep5: Katka Fišerová - O převzetí a budování remote firmy, vizích a práci s lidmi

- Jak se dostala k on-linu a jaká byla její profesní dráha - Jak se dostala do Smart Emailingu - Jak měnila ve firmě věci a co se jejím nástupem změnilo - Jak firmu transformovala - Jak se dostali ke koupi firmy - Jak se pracuje ve firmě, kterou vlastní na podíly klíčoví lidé - Kde se vzala jejich vlastní agentura - Jak často se potkávají, když jsou remote firma - Jak spolu komunikují a jak často - Proč koučují své lidi a jak - Co stíhá ještě dělat mimo řízení firmy - Kdo ve firmě dělá jaká rozhodnutí - Kde berou podněty pro změny v aplikaci - Co chystají - Jak přijímají nové lidi, když jsou remote a kdo se jim a jak věnuje ...a mnoho dalšího...
Přečíst článek
S2 Ep4: Martin Sikora - O prodeji potravin on-line a kombinaci s kamennými prodejnami
podcast

S2 Ep4: Martin Sikora - O prodeji potravin on-line a kombinaci s kamennými prodejnami

- Jak dlouho podniká v potravinářském segmentu - Proč  měnil sortiment - Jak začínal a objevoval zboží, které bude prodávat - Jak realizoval první objednávky zboží - Jaký byl vývoj prodejen - Jak přišel k e-shopu - Jak vypadá marketing e-shopu s klobásami - Jak se balí potravinářské zboží a jak se posílá v létě - Jak dělá marketing ...a mnoho dalšího...
Přečíst článek
S2 Ep3: Tomáš Čech z Angry Beards - o budování značky, růstu firmy i problémech
podcast

S2 Ep3: Tomáš Čech z Angry Beards - o budování značky, růstu firmy i problémech

- Jak to začalo - Proč zrovna e-shop - Jak vymýšlejí a tvoří vlastní produkty - Jak jim pomáhá značka - Jak vychází merch jejich značky - Jak vypadá poměr prodávaných produktů - Jaké mají obraty po po 5 letech firmy - Kdo tvoří komunikaci a směřování značky - Jak se v relativně malém městě hledají schopní lidé - Jaký prostor dávají svým lidem  - Kdy byl milník, že už to nejde dělat z obýváku a kdy přišly další fáze - Co dělali, když chyběly na začátku peníze - O odchodu kolegy a příchodu investorů - Jak Tomáš (ne)umí předávat svoji práci lidem ve firmě - Jak spojují jednotlivé oddělení ve firmě a jak mezi sebou komunikují - Jak vyvíjejí produkty a kdo to dělá - Které produkty jsou top - O (ne)retenci zákazníků  - Jak jim funguje velkoobchod - Jak se chystají na Vánoce a další roky ...a mnoho dalšího
Přečíst článek
S2 Ep2: Jakub Ouhrabka - O aktuální situaci na e-shopařském trhu
podcast

S2 Ep2: Jakub Ouhrabka - O aktuální situaci na e-shopařském trhu

- Co se stalo po COVIDu a covidovém boomu e-shopů - Kolik je reálných a fungujících e-shopů - Je na trhu prostor pro další e-shopy - Jak změnil válečný konflikt chování zákazníků - Jak se mění plány z loňských let, kdy chtěl každý růst - Jak to je nyní s platbami na internetu
Přečíst článek
S2 Ep1: Branislav Blaškovič - O automatizaci procesů, expedicích a skladování v e-shopech
podcast

S2 Ep1: Branislav Blaškovič - O automatizaci procesů, expedicích a skladování v e-shopech

- Jaké jsou druhy skladů a jaké jsou mezi nimi rozdíly? - Co znamenají pozice ve skladu? - Jak s pozicemi pracovat? - Jak efektivněji ve skladu pracovat se zbožím? - V čem je dobré vynechat papíry a přejít na digitální zařízení? - Jaké kontroly při expedici jsou potřeba? - Jak se liší systém, kde expeduji po jedné objednávce vs. více objednávek současně? - K čemu jsou štítky, EANy apod.? - Jak řídit chybovost? - Kolik stojí chyba v expedici? - Existuje nulová chybovost? - Jak škálovat ve skladu? - Kolik stojí vratky? - Jak s vratkami pracovat? ...a mnoho dalšího.
Přečíst článek
S1 Ep13: Martin Mates - Cesta e-shopu Econea.cz
podcast

S1 Ep13: Martin Mates - Cesta e-shopu Econea.cz

- Jak pracují s produkty, jak je vybírají a jak je prověřují? - Jak vypadají čísla v jejich segmentu a jak se na ně dívají? - Jaké milníky za 9 let firmy prošli? - Jak začínali? - Jak dlouho skončili se svojí prací a začali se věnovat e-shopu naplno? - Co se stalo poté, co se e-shopu začali věnovat naplno? - Kdy nabírali první zaměstnance? - Co se změnilo s investorem?  - Jak to s investorem probíhalo a pomohlo jim to? - Jak hodnotí vstup investora do e-shopu a firmy? - Co se stalo, že jeden ze zakladatelů z vedení firmy odešel? - Kolik lidé dneska dělá e-shop Econea.cz? - Jak je postihl COVID a válka na Ukrajině? a mnoho dalšího...
Přečíst článek
S1 Ep12: Jan Novák - O budování e-shopu s vlastními produkty
podcast

S1 Ep12: Jan Novák - O budování e-shopu s vlastními produkty

- Jak se k výrobě vlastních per dostal? - Jak mu na začátku pomohl Fler? - Jak dlouho trvalo, než se výrobě začal věnovat naplno? - Byl to první Honzův e-shop? - Kdy s Flerem skončil? - Jak začal s marketingem? - Jak pracuje s lidmi na sociálních sítích? - Baví ho to stále i po 7 letech? - Jak to vypadá s vracejícími se zákazníky? - Řeší analytiku a jak moc? - Jaké další prodejní kanály používá? - Jaký výkyv v objednávkách přinášejí věci jako COVID nebo válka na Ukrajině? - Jak pracuje na budování své značky?  - Vyrábí pera na zakázku z dodaného dřeva? - Jaký marketing pro svůj e-shp dělá? A mnoho dalšího...
Přečíst článek
S1 Ep11: Petra Plemová - O kompletním budování úspěšné firmy postavené na e-commerce
podcast

S1 Ep11: Petra Plemová - O kompletním budování úspěšné firmy postavené na e-commerce

- O jejím příběhu a jak začala podnikat - Byl e-shop jasná volba? - Za jak dlouho přerostla "obývák"? - Jakými způsoby se dá dělat business? - Kdy se stěhovala se skladem a kolikrát to bylo? - Jaké náklady má její firma? - Co přinesl ozbrojený konflikt na Ukrajině? - Jak vypadalo krizové řízení? - Omezila produkci nebo se podařilo zboží prodat? - Jak se liší finančně roky předchozí a roky s covidem? - Jaká data sleduje a čím se řídí ve svém finančním plánu? - Jak kouká na slevy, které zákaznicím nabízí? - Jak se kouká na skladové ležáky? - O e-shopovém řešení - které má a chtěla by? - O skladovém systému Picki, který si vyvinula pro své e-shopy - V čem se inspirovala v IKEA? - Co by se stalo, kdyby Petra z firmy odešla? A mnoho dalšího...
Přečíst článek
S1 Ep10: Jakub Ouhrabka - O platebních metodách v e-shopech
podcast

S1 Ep10: Jakub Ouhrabka - O platebních metodách v e-shopech

- Proč chtít platební bránu? - Jaké možnosti platebních metod jsou dnes dostupné a jaké mám na e-shopu chtít? - Jaké jsou důvody, proč zákazník nezaplatí a já o něj přijdu? - Jaký je poměr u plateb kartou, rychlé platební tlačítka a jiné platby? - Podle čeho si vybírat platební bránu? - Jak porovnat platební brány a jejich poplatky? - Jak poznám rozdílné % u různých typů platebních karet u svých zákazníků? - Dává smysl vybírat i ze zahraničních platebních bran? - PayPal v zahraničí je dominantní - měl bych ho pro zahraničí mít? - Jak složité je uzavřít smlouvu na platební bránu? - Jak složitá je implementace platební brány do e-shopu? - Kdy zlikvidujeme dobírku? A mnoho dalšího...
Přečíst článek
S1 Ep9: Zdeněk Štuksa - O automatizaci a zvyšování efektivity v e-shopu
podcast

S1 Ep9: Zdeněk Štuksa - O automatizaci a zvyšování efektivity v e-shopu

- Jak začínal v úplném začátku? - Kdy narazil na limity? A jak je poznal? - Na co koukat při výběru systému pro e-shop? - O výhodách jednotlivých systémů - Jaké věci Zděněk ve firmě automatizuje a jak mu to šetří práci? - Kdy přestává stačit shopové řešení a je potřeba mít ERP systém? - Kolik práce automatizace Zdeňkovi ušetří? - Jaké oblasti automatizovat? A mnoho dalšího...
Přečíst článek
S1 Ep8: Radoslav Karas - O prodeji e-shopu, který se nepovedl a dostal ho s rodinou do velkých problémů
podcast

S1 Ep8: Radoslav Karas - O prodeji e-shopu, který se nepovedl a dostal ho s rodinou do velkých problémů

- O svém e-shopu a proč se ho rozhodl prodat? - Jak probíhal prodej e-shopu? - Podle čeho vybíral, komu e-shop prodá? - Jaká měl očekávání kupující a jaká měl Radoslav jako prodávající? - Co se stalo s marketingem? - Jaký to mělo vliv na obrat? - Dostal Radoslav všechny peníze? - O čem se po prodeji přeli? - Vzal si e-shop zpět? - Co mu udělalo finanční problémy? - Jak to zachraňoval? ...a jak to celé dopadlo, to už si poslechněte v aktuálním díle podcastu E-shopař.
Přečíst článek
S1 Ep7: Lenka Michalská - O programu WisePorter
podcast

S1 Ep7: Lenka Michalská - O programu WisePorter

Chytrý produktový katalog a správa produktů v něm.
Přečíst článek
S1 Ep6: Roman Klein - O redukci e-shopu v kritické době
podcast

S1 Ep6: Roman Klein - O redukci e-shopu v kritické době

Romanův příběh je o růstu e-shopu a počtu zaměstnanců až do doby, než přišla COVIDové krize a jeho obor přestal prakticky existovat. I přes to všechno zredukoval firmu a dostal ji poprvé do černých čísel. Jak moc to bylo náročné, co musel udělat a jak se mu to povedlo si poslechněte v této epizodě podcastu E-shopař!
Přečíst článek

News box

V Rudém moři poblíž jemenských břehů hoří obchodní ⛴️⛴️⛴️loď. Plavidlo předtím napadli ozbrojenci palnými zbraněmi, granátomety a také námořními drony, informovaly agentury AP a Reuters, které se odvolávají na britskou námořní službu a bezpečnostní firmu Ambrey. K útoku se dosud nikdo nepřihlásil, nese však znaky jemenských povstalců Húsiů.
Model liberální globalizace se přežil, střídá jej spravedlivější 🌎🌎🌎multipolární svět. Ve svém vystoupení přenášeném prostřednictvím videa to na úvod summitu skupiny BRICS řekl ruský prezident Vladimir Putin. Summit začal v brazilském Riu de Janeiro a potrvá dva dny. Země skupiny Putin také vyzval k posílení spolupráce v řadě oblastí, včetně přírodních zdrojů, logistiky, obchodu a financí, uvedla agentura Reuters. Členy BRICS jsou Brazílie, Rusko, Indie, Čína, Jihoafrická republiku a další státy.
Společnost Toray Textiles Central Europe (TTCE), která v Prostějově provozuje textilní závod a patří do japonské skupiny Toray, ve finančním roce 2024/2025 do konce letošního března zvýšila tržby o pět procent na 🪙🪙🪙1,883 miliardy korun. Podnik vykázal čistý zisk 54 milionů korun po ztrátě 2,7 milionu korun v roce 2023/2024. Vyplývá to z výroční zprávy TTCE, jejíž účetní rok začíná vždy v dubnu a končí následující rok v březnu.
Obrat českého 🎥🎥🎥audiovizuálního průmyslu se vloni snížil o 27 procent na necelých deset miliard korun. Nastal očekávaný propad u zahraničního servisu o 40 procent, protože loňské pobídky ve výši 20 procent nemohly podle Asociace producentů v audiovizi konkurovat ostatním státům. Poptávka zahraničních produkcí po natáčení ale v Česku díky řadě opatření, která byla vloni přijata, již v tuto chvíli roste. Aby se dostala opět na úroveň z roku 2022, bude zřejmě potřeba delší doba.  Číst více
V jihovýchodní polovině Česka v neděli večer a v noci hrozí 🌩️🌩️🌩️bouřky, na Moravě mohou být ojediněle silné. Doprovázet je mohou přívalové srážky a nárazový vítr. Během noci budou bouřky slábnout. Vyplývá to s aktualizované výstrahy Českého hydrometeorologického ústavu. Meteorologové rovněž rozšířili varování před vysokými teplotami, vedle Moravy a Slezska mohou dnes odpoledne vystoupat teploty nad 31 stupňů Celsia i ve středních a východních Čechách.
Na festival 🎵🎵🎵elektronické a taneční hudby Beats for Love přišlo v sobotu do Dolních Vítkovic v Ostravě 45 tisíc lidí, stejně jako v pátek. V součtu tak za všechny čtyři dny přehlídku navštívilo 164 tisíc lidí, čímž padl rekord z loňska, kdy to bylo více než 162 tisíc lidí. "Zažili jsme povedený ročník, ne-li ten vůbec nejlepší," uvedl ředitel festivalu Kamil Rudolf.
V aktuálním předvolebním průzkumu agentury STEM si hnutí ANO pohoršilo o jeden procentní bod na 30,9 procenta, přesto by stále vyhrálo volby. Koalice Spolu zaznamenala mírný pokles na 20,5 procenta. Naopak si polepšily strany SPD (13,9 procenta) a STAN (12,3 procenta), které zaznamenaly největší nárůst. Do Sněmovny by se dostali také Piráti se stabilní podporou 7,9 procenta a nově i hnutí Stačilo! s pěti procenty. Mimo dolní komoru by zůstali Motoristé (čtyři procenta), Přísaha (2,7 procenta) a SOCDEM (2,4 procenta). Ukázal to předvolební průzkum agentury STEM pro CNN Prima News.
Při bleskových záplavách v Texasu💀💀💀 zemřelo od pátku nejméně 51 lidí. Nejvíce z nich připadá na okres Kerr, kde podle nové dnešní bilance zahynulo 43 lidí včetně 15 dětí, píší agentury. Zástupce místních úřadů v tomto okrese Dalton Rice uvedl, že se stále pohřešuje 27 účastníků náboženského tábora pro dívky Camp Mystic. Podle něj je však možné, že počet pohřešovaných bude vyšší.
Čína v odvetě omezí dovoz 💉💉💉zdravotnických prostředků z Evropské unie, jejichž hodnota přesahuje 45 milionů juanů (131 milionů korun). S odkazem na sdělení ministerstva financí v Pekingu to uvedla agentura Reuters. Čína omezí i dovoz zdravotnických prostředků z jiných zemí, pokud obsahují komponenty vyrobené v EU v hodnotě vyšší než 50 procent hodnoty smlouvy. Opatření platí od neděle.
Nabídka zájezdů na poslední chvíli, takzvaných last minute, toto léto meziročně 📈📈📈stoupla asi o 12 procent. Důvodem je mírný 🔻🔻🔻pokles zájmu o nabídky v předprodeji a větší kapacita cestovních kanceláří, řekla výkonná ředitelka Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Kateřina Chaloupková. Ve srovnání s běžnými termíny jsou tyto zájezdy zpravidla o 30 procent levnější, vyplývá z vyjádření prodejců.
Doporučujeme