SH#6 // Veronika Tomicová // Service Delivery Innovation Manager, CETIN // Proč je klíčové udržovat dlouhodobě dobré vztahy se zákazníky?
V dnešní epizodě máme hned dvě poprvé: zpovídáme dámu, a navíc takovou, která v aktuální firmě nemá primárně sales roli. I tak nám ale Veronika Tomicová z CETINu předává know-how a tipy hodné sales veterána.
Už jí nebudeme brát prostor.
Hlavní témata:
> Co si Veronika nejvíc odnesla z rolí před CETINem?
> Jaké nám dá tipy na vybudování důvěry se zákazníky?
> Jakým způsobem vede týmy?
> Podle čeho si primárně vybírá nové lidi do sales týmu? A kdy se rozhoduje pro juniory vs. seniory?
> Jak udržet tým motivovaný?
> Jak se Veronika vždy postará o to, že i ten největší projekt dotáhne do konce?
Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Zpět na všechny epizody
Už jí nebudeme brát prostor.
Hlavní témata:
> Co si Veronika nejvíc odnesla z rolí před CETINem?
> Jaké nám dá tipy na vybudování důvěry se zákazníky?
> Jakým způsobem vede týmy?
> Podle čeho si primárně vybírá nové lidi do sales týmu? A kdy se rozhoduje pro juniory vs. seniory?
> Jak udržet tým motivovaný?
> Jak se Veronika vždy postará o to, že i ten největší projekt dotáhne do konce?
Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.