Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Petr Zápotocký: Z realizační agentury se překlápíme na „poradenskou"

Jaké jsou jeho marketingové začátky? Jak těžké je pro něj sledovat trendy? Jak těžké je dnes najít kvalitního člověka? Jak hovoří o čtyřdenním pracovním týdnu? Jaké jsou začátky spolupráce s klienty? Jaké aktuální výzvy řeší? Jak vnímá umělou inteligenci? Kam by se rád se svou agenturou posunul? 

Petr Zápotocký začínal před 12 lety jako tzv. holka pro všechno v marketingové agentuře ANT studio. Tvořil obsah a komunikoval s klienty. Postupně se dostával i do problematiky SEO a vytvořil na ni celé jedno oddělení. Od roku 2022 se posunul do vedoucí role v celé agentuře a působí jako její CEO. 
Zpět na všechny epizody

News box

Jedním z důsledků ruské války na Ukrajině je globální nedostatek výbušniny TNT 💣. Ta je přitom klíčová pro řadu průmyslových odvětví, včetně těžby a stavebnictví. Několikanásobný nárůst ceny TNT může v USA zdražit ceny stavebních projektů, ale i energií a v důsledku také spotřebního zboží jako mobilní telefony, upozornil server stanice CNBC. Číst více
Doporučujeme