Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jaký potenciál se dá vytěžit z obsahového marketingu v B2B?

Proč má vlastně vůbec smysl tvořit obsah na sítích? A to navíc ještě tehdy, když jsem z B2B světa?

Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:

  • Vývoj strategie obsahového marketingu pro podniky B2B
  • Vytváření hodnotného a poutavého obsahu pro B2B publikum
  • Měření dopadu a návratnosti investic do obsahového marketingu v B2B segmentu
---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o nové evropské směrnici o transparentním odměňování, která má odstranit tzv. gender pay gap.
Zpět na všechny epizody

News box

Jedním z důsledků ruské války na Ukrajině je globální nedostatek výbušniny TNT 💣. Ta je přitom klíčová pro řadu průmyslových odvětví, včetně těžby a stavebnictví. Několikanásobný nárůst ceny TNT může v USA zdražit ceny stavebních projektů, ale i energií a v důsledku také spotřebního zboží jako mobilní telefony, upozornil server stanice CNBC.
Doporučujeme