Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?

V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat? 

Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli. 

Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie. 

Přidejte se k nám a zjistěte, jak efektivně dosáhnout marketingových cílů ve svém podnikání.
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank rozebírají v předjezdu této epizody ideální investiční nástroje pro začátečníky. Chcete začít s investováním? Tento spot je určený právě pro vás!

Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.

Zpět na všechny epizody

News box

Jedním z důsledků ruské války na Ukrajině je globální nedostatek výbušniny TNT 💣. Ta je přitom klíčová pro řadu průmyslových odvětví, včetně těžby a stavebnictví. Několikanásobný nárůst ceny TNT může v USA zdražit ceny stavebních projektů, ale i energií a v důsledku také spotřebního zboží jako mobilní telefony, upozornil server stanice CNBC.
Doporučujeme