David Kolář, Michal Rejmon: na LinkedInu buďte transparentní a sladění s vaší cílovou skupinou
LinkedIn už dávno není jen o nabídkách práce, dnes slouží jako komunikační kanál obchodních příležitostí v b2b a k budování brandu. V Česku má LinkedIn 2 miliony registrovaných uživatelů a nadále poroste. Jak tedy správně uchopit komunikační strategii na této síti? Patří na LinkedIn "soukromé" příspěvky? A jak poznat relevanci dosahu příspěvku?
Dnešními hosty jsou David Kolář a Michal Rejmon z CreatiCom & GetLeads. David je Account manažer a LinkedIn specialista v GetLeads, Michal je zakladatelem kreativní marketingové agentury CreatiCom a s ní souvisejících brandů GetLeads, který se specializuje na LinkedIn marketing, a Influencom, který pomáhá budovat brandy prostřednictvím influencer marketingu.
Zpět na všechny epizody
Dnešními hosty jsou David Kolář a Michal Rejmon z CreatiCom & GetLeads. David je Account manažer a LinkedIn specialista v GetLeads, Michal je zakladatelem kreativní marketingové agentury CreatiCom a s ní souvisejících brandů GetLeads, který se specializuje na LinkedIn marketing, a Influencom, který pomáhá budovat brandy prostřednictvím influencer marketingu.