Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

3 tipy na zvýšení dosahu bez placení reklam

Dá se v dnešní době strhnout pozornost bez placené reklamy? Zatímco prodeje v B2C diktují především algoritmy PPC kampaní, v B2B je situace jiná. Produkt je náročnější, získat si zákazníka trvá déle. V nové epizodě si ukážeme, zda je dobrý nápad opustit placenou reklamu v B2B světě. 

3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu dnešního dílu:

  1. Důležité je vědět přesně, pro jakou cílovou skupinu chcete tvořit
  2. Povzbuzovat k jasně definované aktivitě
  3. Nepřepálit začátek, mít jasný plán
Zpět na všechny epizody

News box

Čtvrtina českých zaměstnanců si chce v nejbližších 12 měsících říct o přidání platu. Češi tak patří mezi národy, které si o přidání chtějí říct nejméně. Nemají ani velkou ambici měnit zaměstnavatele nebo říct si o kariérní postup, vyplývá z průzkumu, který poradenská firma PwC udělala mezi 50 tisíci zaměstnanci ve 48 zemích světa. Číst více
Ukrajinská vláda pozastavila 🛑 výkon funkce ministru spravedlnosti Hermanu Haluščenkovi, kterého se týká nové vyšetřování korupce, napsala agentura Reuters. Haluščenko byl v minulosti také ministrem energetiky, přičemž jeho hlas je zachycen v nahrávce rozhovoru s některými podezřelými v případu, který vyšetřuje Národní protikorupční úřad Ukrajiny (NABU). Číst více
Jedním z důsledků ruské války na Ukrajině je globální nedostatek výbušniny TNT 💣. Ta je přitom klíčová pro řadu průmyslových odvětví, včetně těžby a stavebnictví. Několikanásobný nárůst ceny TNT může v USA zdražit ceny stavebních projektů, ale i energií a v důsledku také spotřebního zboží jako mobilní telefony, upozornil server stanice CNBC. Číst více
Doporučujeme