Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Newstream CLUB

Lifestylově orientovaný byznysový magazín pro socio-ekonomicky vyšší cílovou skupinu. Rozhovory se zajímavými osobnostmi napříč spektrem společnosti. Témata orientovaná na to, jak dosáhnout úspěchu. Magazín newstream CLUB vychází čtyřikrát ročně. Tištěná verze je k dostání v síti PNS nebo online i ve formě předplatného na portálu SEND. Elektronickou verzi aktuálního čísla zakoupíte i v našem e-shopu.

Předplatit

nejnovější vydání září 2025

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek podnikatelů, kteří v České republice podnikají, a to napříč sektory. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu. Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

archiv vydání

červen 2024

Tématem nového vydání magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem dvě země, jeden trh. Hvězdami jsou lidé, co se pohybují v obou světech: marketér a podnikatel Karel Vágner, miliardář Igor Rattaj, mladý William Rudolf Lobkowicz, spisovatel Jozef Karika, šéfkuchař Ihnačák a investorka Andrea Ferancová Bartoňová.

březen 2024

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB. Na obálce je František Kinský, hvězdami čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková, Luděk Sekyra, Zbyněk Frolík nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák. Vytvářet věci, které přežijí generace. To je jeden z megatrendů, které se v současnosti v globální společnosti prosazují. Projevuje se to v byznysu velkých společností, ale také v rodinných firmách. Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

prosinec 2023

Jak dostat dítě na Oxford? To je podtitul druhého čísla magazínu Newstream CLUB. Tématem magazínu je návod, jak globálně uspět, jak dobýt svět a užít si ho. Uspět ve světě se daří zejména talentovaným jednotlivcům. Jedním z nich je i neurolog Martin Tolar, hvězda magazínu. Jeho společnost Alzheon je nejblíž ze všech farmaceutických firem světa k dosažení schválení léku na Alzheimerovu nemoc. Magazín přináší i řadu příběhů dalších osobností, kterým se ve světě podařilo uspět, mezi nimi například Eduard Kučera z Avastu, architekt Petr Štefek, který pracoval v Londýně u Normana Fostera nebo legendární investor Gabriel Eichler, který popisuje svou cestu z USA zpět do tehdejšího Československa a to, jak tu jeho know-how pomáhalo budovat svobodnou ekonomiku.

září 2023

Za hlavní téma prvního vydání magazínu Newstream CLUB jsme zvolili radikální změnu, která se odehrává na poli práce. Magazín nese podtitul Work is Life a odpovídá na otázku, jak v dnešním době uspět a zvládnout všechny zátěže spojené s úspěchem. Hvězdou magazínu je manažerka a podnikatelka Michaela Bakala, která prozrazuje, že zvažuje novou kariéru. Vydala se studovat psychologii do Kalifornie. Headhunter Jan Bubeník v prvním čísle mluví o tom, jak se v poslední době změnily nároky na šéfy. Miliardáři a investoři Libor Winkler, Ondřej Fryc, Andrea Ferancová Bartoňová či Radim Jančura sdílejí své tipy, jak nakládat s penězi a investicemi.



Doporučujeme