Už žádné „fejky”. Originály tenisek Nike nasadí i digitální avataři
Americký výrobce sportovního oblečení a obuvi Nike prohlubuje svoji digitální stopu. Koupil společnost RTFKT, která vytváří různé virtuální produkty, například právě tenisky. Využívá k tomu blockchainovou technologii, která je sama o sobě takovým digitálním certifikátem pravosti.
Padělky zamořují jak reálný, tak i virtuální svět. Společnost Nike se proti tomu rozhodla „pojistit”. Koupila firmu RTFKT, která umí zajistit autenticitu digitálních produktů, tedy i například tenisek Nike, které obuje váš digitální avatar ve virtuálním světě Nikeland. Cena obchodu zůstala neveřejná.
„Tato akvizice je dalším krokem, který urychluje digitální transformaci Nike a umožňuje nám sloužit atletům a tvůrcům jako místo, kde se protíná sport, kreativita, hraní her a kultura,” uvedl šéf společnosti Nike John Donahoe.
Minulý měsíc společnost Nike představila vlastní virtuální svět Nikeland, který je součástí herní platformy Roblox. Uživatelé mohou v tomto světě hrát hry a vybavovat své avatary digitálními produkty značky Nike.
[[Twitter status: https://twitter.com/RTFKTstudios/status/1470502799498792963]]
Na jedné straně peněženky drtí inflace. Na té druhé fenomén kryptoměn s bitcoinem v čele způsobil, že hodně lidí pohádkově zbohatlo. A ještě zbohatne, protože velké investiční peníze světa začnou mířit do budování virtuálních světů, jak vyplývá z analýzy newstream.cz.Jak zbohatnout? Přesunem skutečných peněz do virtuálního světa a zpět
Money
Hodnota měny Mana virtuálního světa Decentraland se od pátku zmnohonásobila. Facebook přejmenovaný na Meta evidentně trefil trend. Zuckerberg rozpálil kryptoměny metasvětů
Money
O víkendu se začne prodávat série českých NFT, která připomíná veleúspěšné CryptoPunks nebo Bored Apes Yacht Club, jejichž jednotlivé položky se prodávají za statisíce až miliony dolarů.CryptoPunks se prodávají za miliony dolarů. Nyní vznikají CzechPunks
Enjoy
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?