Reklama

Twitter zacouval? Muskovi prý vyjde ve všem vstříc

Elon Musk
ČTK

Twitter se zalekl, že by připravovaný obchod s Elonem Muskem mohl přijít vniveč. Ochotně mu proto poskytne data o falešných účtech, které od něj podnikatelský vizionář a šéf automobilky Tesla žádá, píší světová média.

Reklama

Americká internetová společnost Twitter podle zpráv médií hodlá poskytnout velké množství údajů o aktivitách uživatelů na její stejnojmenné síti podnikateli Elonu Muskovi. Ten se letos dohodl na převzetí Twitteru za 44 miliard dolarů (zhruba bilion korun), později však pohrozil zrušením dohody, protože mu podnik odmítá poskytnout údaje nutné k posouzení množství falešných a spamových účtů na síti.

Zdroj listu The Washington Post uvedl, že Twitter nyní hodlá poskytnout Muskovi rozsáhlé údaje ohledně více než půl miliardy tweetů, které denně napíšou uživatelé sítě. Dodal, že údaje by mohly být poskytnuty už tento týden.

Elon Musk

Musk hrozí zrušením smlouvy o převzetí Twitteru kvůli kauze s falešnými účty

Elon Musk se pouští do právní bitvy se zástupci Twitteru. Společnost obvinil, že mu zatvrzele odmítá poskytnout informace a data o falešných účtech na sociální síti. Nejbohatší člověk planety si proto vyhrazuje právo nedokončit avizovanou akvizici Twitteru, píše server CNBC.

Přečíst článek

Twitter podle zdrojů agentury Reuters tato data prodává podnikům monitorujícím sociální média, Muskovi je ale poskytne zdarma. Společnost Twitter nicméně podle agentury AP informace o plánovaném poskytnutí údajů nepotvrdila.

V pondělní Muskův právní zástupce Mike Ringler uvedl, že Twitter upírá Muskovi právo na získání údajů o falešných a spamových účtech. Dodal, že takový postup je porušením podmínek dohody a že Musk si vyhrazuje právo ji zrušit. Musk už minulý měsíc oznámil, že dohoda o převzetí Twitteru je dočasně pozastavena a že čeká na údaje ohledně podílu falešných a spamových účtů.

Plán převzetí Twitteru je pozastaven, Musk chce vyjasnit podíl falešných účtů

Plán převzetí Twitteru je pozastaven, Musk chce vyjasnit podíl falešných účtů. Akcie sítě klesly

Plán převzetí internetové společnosti Twitter zhruba za 44 miliard dolarů (více než bilion korun), které za podnik nabídl šéf americké společnosti Tesla Elon Musk, je pozastaven. Musk to dnes uvedl na svém twitterovém účtu. Chce nejprve podrobnosti k podílu falešných a spamových účtů. Akcie Twitteru se v reakci na jeho sdělení propadly zhruba o 20 procent. Musk, který je nejbohatším člověkem na světě, se na převzetí společnosti Twitter dohodl minulý měsíc.

Přečíst článek

Taktika, jak dostat nižší cenu?

Musk se na převzetí společnosti Twitter dohodl v dubnu. Slíbil, že podnik ozdraví, zvýší počet uživatelů a umožní větší svobodu slova. Za jednu ze svých priorit označil vymýcení automatického rozšiřování spamů.

Musk se na převzetí dohodl s vedením společnosti Twitter, transakci ale ještě musejí schválit akcionáři a regulační orgány. Podle podmínek dohody obdrží akcionáři Twitteru za každou kmenovou akcii 54,20 dolaru. Společnost Twitter ve středu uvedla, že hlasování akcionářů o dohodě by se mohlo uskutečnit začátkem srpna.

Analytici už dříve upozornili, že Musk se možná snaží využít problematiku falešných účtů k vyjednání nižší kupní ceny. Cena akcií Twitteru na burze v New Yorku ve středu uzavřela obchodování na 40,44 dolaru. Nacházela se tak hluboko pod sjednanou kupní cenou.

Musk je šéfem automobilky Tesla a nejbohatším člověkem na světě. Podle indexu miliardářů, který sestavuje agentura Bloomberg, dosahuje aktuální hodnota jeho majetku asi 216 miliard dolarů (zhruba pět bilionů korun).

Elon Musk

Hra na Twitter nebere konce. Musk ho chce za nižší cenu. Tvrdí, že 20 procent jeho uživatelů je falešných

Miliardář Elon Musk prohlásil, že nevylučuje životaschopnou dohodu o převzetí Twitteru za nižší cenu. Nechal se slyšet, že falešní uživatelé tvoří nejméně 20 procent všech účtů na stejnojmenné sociální síti, napsala agentura Bloomberg.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme