TikTok připravil Google o prvenství. Je nejnavštěvovanější stránkou světa
Čínská platforma pro sdílení krátkých videí TikTok překonala hranici miliardy aktivních uživatelů měsíčně. Stala se tak nejnavštěvovanější internetovou stránkou na světě. Vyplývá to y údajů americké společnosti Cloudflare.
TikTok generuje na svých stránkách větší návštěvnost než všechny služby Googlu dohromady, tedy internetový vyhledávač, mapy, překlady, zprávy, letenky a fotografie. Je to poprvé, co se společnost ByteDance, majitel TikToku, dostala na první místo žebříčku. Platforma pro sdílení videí si proti loňskému roku polepšila o šest příček. Na třetím místě za Googlem je Facebook, následuje Microsoft, Apple, Amazon, Netflix, YouTube, Twitter a WhatsApp.
Provozovatel sociální sítě Reddit míří na burzu. Společnost prozradila, že začala podnikat kroky vedoucí k IPO, ale „počet akcií ani jejich cena zatím nebyla stanovena“. Hodnota Redditu byla v letošním roce odhadována na 10 miliard dolarů. Reddit nicméně v posledních měsících čelí časté kritice za „toxický obsah“.Reddit chystá vstup na americkou burzu
Zprávy z firem
Popularita TikToku se stupňovala postupně, poprvé měl nejvyšší denní návštěvnost 17. února. Několikrát porazil Google i v dalších měsících. Symbolicky vyhrál podle společnosti Cloudflare v závěru listopadu, kdy TikTok vyhledalo nejvíce uživatelů na Díkůvzdání a hned o den později na velký výprodejový den známý jako Černý pátek (Black Friday).
Skupina států USA vedená Texasem předložila upravenou žalobu na americkou internetovou společnost Google. Viní podnik, že využívá nátlakové praktiky a porušuje antimonopolní zákony, aby upevnil své dominantní postavení v oblasti digitální reklamy.Nejen zlý Brusel. Google žalují i domovské Spojené státy
Zprávy z firem
Během jediného dne v roce, 2. února, byl nejnavštěvovanější stránkou YouTube. Důvodem bylo video barmské cvičitelky aerobiku, která na pozadí svého videa nevědomky zachytila vojenský převrat v zemi. Video se začalo velmi rychle šířit a stalo se základem pro memes a zajistilo tak YouTube na jediný den prvenství, píše Cloudflare.
Facebook mění jméno na Meta a chce ještě více urychlit transformaci společnosti v plně digitální, či dokonce virtuální svět. Pokud to udělá špatně, v Česku může přijít o dosavadní výlučné postavení.Analýza: Facebook se mění v Meta. Co to přinese českému trhu?
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?